Společnost PPL spouští v rámci sítě DHL Parcel první standardizovanou zásilkovou službu v Evropě

Praha – 8.9.2015: Od úterý 1. září nabízí PPL novou mezinárodní službu Connect. Díky ní zákazníci podnikající v internetovém prodeji získají standardizovanou vysokou úroveň služeb v rámci sítě DHL Parcel, ať už jsou v Česku, na Slovensku, v Polsku, Rakousku, Belgii, Lucembursku nebo Nizozemsku. (TZ)

Spuštění nového produktu představuje další důležitý milník v rozvoji evropské balíkové sítě PPL v rámci DHL. V první fázi směřuje služba Connect na internetové prodejce v Česku, na Slovensku, v Polsku, Rakousku, Belgii, Lucembursku a Nizozemsku, kteří chtějí prodávat a posílat své zboží do zahraničí. Kromě výhodné ceny nová služba zahrnuje mnoho dalších výhod, jako je například pravidelné vyzvedávání balíků, automatické pojištění za ztrátu či poškození, kontinuální sledování zásilek a řadu dalších online služeb v rámci balíkové přepravy.

„Oblast e-commerce zůstává dynamickým tržním prostředím s vysokým potenciálem, v němž vidíme obrovské množství příležitostí k růstu, zejména v mezinárodní balíkové přepravě. Chceme podpořit naše zákazníky v jejich snaze využít tohoto potenciálu tím, že mezinárodní zasilatelské služby co nejvíce zjednodušíme. Plánujeme toho maximálně využít tak, že budeme neustále rozvíjet a propojovat na mezinárodní bázi naši infrastrukturu a služby, protože jednotné standardy služeb jsou základním předpokladem pro hladkou přepravu zboží napříč hranicemi,“ řekl Pavel Horák, generální ředitel PPL.

Služba Connect poskytuje přímou interakci s příjemci, a to v rámci celé evropské sítě. Tím zajišťuje, že zákazníci dostanou své zásilky co nejrychleji a nejpohodlněji. Mezi standardní služby patří oznámení o dnu doručení, doručení na Parcel Shopy nebo mezinárodní služba vrácení zboží. Z toho mohou přímo těžit internetoví prodejci, protože spokojení koncoví zákazníci mohou poskytovatele služeb a prodejce hodnotit a jejich přízeň pomůže podnikání úspěšně rozvíjet.

„Našim cílem je co možná nejvíce doručení do cílové země zjednodušit, bez ohledu na to, zda byl balík poslán z Vídně, Amsterdamu nebo Prahy. Zákazníci v digitálním světě jsou zvyklí na pružnost a pohodlnost online nakupování. To, aby tato pružnost a pohodlí byly v ‚reálném světě‘ zachovány, chápeme jako naše poslání,“ dodal Pavel Horák.

O společnosti PPL CZ

Společnost PPL CZ s.r.o. je součástí divize DHL Parcel Europe skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabízí široké portfolio vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb. Od počátku své existence se PPL specializuje na vnitrostátní balíkovou přepravu pro firmy a podnikatele, kde je jedničkou na trhu. V roce 2007 jako první soukromá společnost nabídla řešení pro doručování balíků na soukromou adresu. Od roku 2011 PPL rozšířila služby o vnitrostátní přepravu palet dvěma produkty Firemní a Soukromá paleta pod značkou PPL Sprint. S tímto produktem se za méně než 2 roky stala trojkou na trhu. V současné době zaměstnává 700 pracovníků, disponuje 22 depy a sítí více než 600 výdejních a podacích míst PPL ParcelShop.

DHL Parcel Europe je součástí skupiny Deutsche Post DHL Group. Skupina v roce 2014 generovala obrat přes 56 miliard EUR.