První volně prodejný týdeník v portfoliu mediální skupiny MAFRA vychází od loňského října a je úspěšný ve volném prodeji i v předplatném. Průměrný prodaný náklad týdeníku TÉMA dosáhl v roce 2015 na českém trhu 26 764 výtisků měsíčně. Počet předplatitelů ke dnešnímu dni činí 7 687. V pultovém prodeji se s počtem 21 071 výtisků už podařilo předběhnout i některé dlouhodobě zavedené tituly jako třeba TÝDEN nebo Instinkt. (TZ)
„ Jsem rád, že se nám na trhu díky dobře cílené strategii podařilo uspět i v segmentu placených magazínů. Úspěch týdeníku TÉMA u čtenářů předčil naše očekávání,“ říká předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Štěpán Košík.
Nejúspěšnějším vydáním týdeníku TÉMA se stalo červencové dvojčíslo s hercem Ivanem Trojanem na titulní straně. Ve stáncích se ho prodalo více než 37 000 výtisků. Druhým prodejně nejlepším číslem bylo vydání s tématem Jedy v jídle, kterého se na stáncích prodalo téměř 26 500 výtisků. Od dubna je týdeník zařazen v oficiálním ověřování nákladu ABC ČR.
Týdeník TÉMA vychází každý pátek v rozsahu 76 stran v tištěné i elektronické verzi. Ve stánku se prodává za 25 korun a k dostání je i na Slovensku.