Portál JobDNES.cz zásadně mění design, vyhledávání je rychlejší a přehlednější

Katalog nabídek práce JobDNES.cz, který patří do rodiny on-line projektů mediální skupiny MAFRA, mění po čtyřech letech vzhled stránek. Uživatelům umožní snadnější a rychlejší orientaci v inzerci a klientům zvýšený počet odpovědí na zveřejněné volné pracovní pozice. (TZ)

Na hlavní straně zůstalo ve stejné podobě pouze logo, zbytek prošel radikální změnou. Rozcestník nahradilo jednoduché vyhledávání volných pozic podbarvené fotografií pracovníků firem, které hledají nové zaměstnance přes JobDNES.cz. Zcela novou podobu mají i výsledky vyhledávání a detaily inzerátů.

„Při přípravě webu jsme se drželi pravidla keep it silly simple, web je tedy mnohem jednodušší, graficky čistší a přehlednější než předchozí verze. Věříme, že hledání nové práce bude teď pro naše uživatele mnohem pohodlnější,“ říká produktový manager JobDNES.cz Lukáš Gajarský.

„Chtěli jsme mít na hlavní straně reálné osoby v reálných pracovních pozicích namísto lidí z fotobanky, proto jsme zvolili tuto cestu a chceme ji nabízet našim klientům jako možnost dalšího zviditelnění volných pracovních míst,“ dodává Vladimír Dubeň, vedoucí obchodního oddělení SME katalogových projektů.

JobDNES.cz je internetový katalog nabídek práce. Každý měsíc ho v průměru navštíví 143 tisíc uživatelů, kteří hledají novou práci (dle dat NetMonitor.cz), což je o 6 % více než v roce 2014.