Bleskprozeny.cz dosáhl v říjnu rekordního úspěchu v celé své historii

Ve vydavatelství Czech News Center, a.s. se v říjnu obdobně jako webu Blesk.cz dařilo i v ženském segmentu, a to konkrétně v newsroomu Blesku pro ženy. (TZ)

Web bleskprozeny.cz dosáhl 716.000 RU na PC, což představuje meziroční nárůst o 29%, a to nově znamená 4. místo na desktopech mezi weby v kategorii Magazínů zaměřených na ženy a módu.

Bleskprozeny.cz v říjnu dosáhl rekordních 20,9 milionu PV, což je nejvíce v historii tohoto webu.

„Naše strategie spoléhat na kvalitní obsah vytvářený kvalitní redakcí se nám dlouhodobě vyplácí. Ukazuje to jak specializovaný web Jak zhubnout, který patří pod Blesk pro ženy, tak i samostatně stojící portál o rodičovství SuperMámy. Druhý měsíc jeho existence nám přinesl 45 tisíc reálných uživatelů a 432 tisíc zobrazení,“ uvedla Markéta Grosmanová, vedoucí redaktorka on-line Bleskprozeny.cz.

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónů čtenářů tisku a více než 2,5 miliónu návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.

Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, jež jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.