Celosvětová konference Marketing Festival se letos kromě tradičních okruhů jako jsou PPC nebo SEO zaměří také na strategická témata. Těm bude dominovat vystoupení Martyho Neumeiera, který se 40 let pohybuje v oboru budování značek. Američan, jenž působil jako konzultant firem Apple, Twitter a BMW, připravuje pro konferenci unikátní strategickou přednášku inspirovanou nedávno vydanou knihou „The Brand Flip“ i tříhodinový workshop. K tématu budování značky připravují pořadatelé konference ve spolupráci s Audiotéka.cz také dárkové vydání české audioverze Neumeierovy brandingové bible „The Brand Gap“. (TZ)
Neumeier vystoupí v Česku teprve podruhé, jeho přednáška a workshop na Marketing Festivalu patří mezi nejočekávanější události celé konference. „Marty Neumeier je expert, kterému důvěřují společnosti Apple, Twitter, Google, Adobe, BMW a PayPal. Umí skvěle popsat strategie a úskalí budování značky a navrhnout konkrétní řešení a inovace. Ve své přednášce pro Marketing Festival odhalí principy z nedávno vydané knihy The Brand Flip. Probírat se bude hlavně revoluční proměna role zákazníků v brandingu a způsoby, jak se s touto situací vypořádat,“ dodává Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu. Obdobnému tématu se bude věnovat i Neumeierův tříhodinový workshop, který bude součástí čtvrtečního doprovodného programu. Na setkání účastníci prodiskutují vliv konkurence na brandbuilding a procvičí si techniky, jak uspět v soutěži mezi značkami.
K oživení české diskuze o budování značky chtějí organizátoři Marketing Festivalu přispět i popularizací prvního vydání audioknihy „The Brand Gap“, která je ve světě označovaná jako brandingová bible. Titul poprvé vyjde v české mluvené verzi pod nakladatelstvím Audiotéka.cz. „The Brand Gap je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina autorů se brandingem zabývá buď jen z racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného kreativně-emočního pohledu, The Brand Gap ukazuje jak propojit obchodní strategii s designem a vytvořit tak charismatickou a obdivovanou značku,“ shrnuje Alžběta Škytová, marketingová specialistka z Audiotéka.cz. Registrovaní návštěvníci Marketing Festivalu získají audioknihu ještě před konferenci jako dárek zcela zdarma. V online distribuci bude pak kniha dostupná od 30. listopadu na www.audioteka.cz za cenu 299 Kč.
Marty Neumeier na Marketing Festivalu
- Přednášky a workshopy probíhají v anglické jazyce
- 26. listopadu 2015, 14.00–17.00
Workshop: Finding Your Onlyness: How to Make Your Brand Different and Compelling
- 27. listopadu. 2015, 11.30–12.50
Strategic talk: The Brand Flip: Why customers now run companies and how to profit from it
O české verzi audioknihy “The Brand Gap”
Autor: Marty Neumeier
Interpret: Jakub Hejdánek
Vydavatel: Audiotéka.cz
Audiokniha The Brand Gap od Martyho Neumeiera, je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina knih se brandingem zabývá buď jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného pohledu kreativně-emočního, Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, kterou budou zákazníci milovat a která přinese firmě trvale udržitelnou konkurenční výhodu.
O Marketing Festivalu
Marketing Festival patří svou velikostí, obsahem a referencemi k nejprestižnějším konferencím o digitálním marketingu v Evropě. Několikadenní odbornou marketingovou konferenci založil Jindřich Fáborský v roce 2013 s úmyslem zvýšit kvalitu obsahu i celkový zákaznický přístup konferencí nejen v České republice, ale i v okolních zemích.
Za úspěchem Festivalu stojí zejména úzká spolupráce organizátorů a oslovených zahraničních expertů, kteří se přípravě přednášek věnují zpravidla několik měsíců. Velmi často se tak jedná o témata, která jsou ve svém oboru (a světovém měřítku) naprosto unikátní. Většina nabízených přednášek je určena pro specialisty na SEO, PPC reklamu, webovou analytiku a další podobory světa digitálního marketingu.
Kromě špičkového vzdělávání nabízí Marketing Festival také bohatý doprovodný festivalový program. Pro více než tisícovku účastníků z celého světa každoročně připravuje ve spolupráci s brněnskou kulturní scénou koncerty tuzemských i zahraničních interpretů, společenské akce v historickém centru města či bankety v muzejních prostorách.
Společnost Marketing Festival podporuje vzdělávání i dalšími aktivitami. Každý den si marketéři přehrají průměrně 40 odborných přednášek z placeného videoportálu, pod taktovkou Festivalu vyšla v roce 2013 také kniha Online Marketing. Na akci v minulosti vystoupili například Avinash Kaushik, Dr. Peter Meyers, Mike King, Neil Patel či Cyrus Shepard. Hlavní program Marketing Festivalu se koná v Janáčkově Divadle v Brně a každý rok jej navštíví přes 1 000 marketérů z Česka i zahraničí.