Výkonnostní agentura Performics, která je součástí skupiny ZenithOptimedia, pracuje v České republice nově pro muzeum voskových figurín Grévin Praha. Úkolem agentury bude zajištění kompletní on-line komunikace včetně contentu. (TZ)
Cílem spolupráce je zajistit pro muzeum Grévin top pozice ve většině brandovaných vyhledávání, zviditelnit různé plánované akce a představit toto místo jako jedno z předních kulturně-společenských zařízení, která lidé v Praze najdou. Agentura bude od prosince pracovat na přípravě contentu pro příští rok a od ledna rovněž na nákupu a plánování mediální on-line podpory.
„Těší nás, že jsme s muzeem Grévin navázali spolupráci také v České republice, jedná se o zajímavý projekt, který Praze dlouho chyběl,“ říká Zuzana Horáková, ředitelka agentury Performics, a dodává: „Jsme přesvědčeni, že pro klienta bude naše práce přínosem a pomůžeme mu prostřednictvím propracované on-line strategie přilákat nové zákazníky, a to jak tuzemské, tak zahraniční návštěvníky Prahy.“
O agentuře Performics
Agentura Performics je největší výkonnostní agentura na světě. V České republice působí od června 2012 a zajišťuje servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizace, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics u nás pracuje pro klienty pod skupinou VivaKi, kterou v ČR reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.