Kolonial.cz představil vlastní magazín a komunikuje #casprosebe

E-shop s potravinami Kolonial.cz představil novou komunikační linku pro předvánoční období. Stala se jí kampaň zastřešená claimem #casprosebe. Součástí kampaně je tištěný magazín, soutěž i speciální balíčky pro blogery. Za konceptem i samotnou produkcí všech kanálů stojí interní marketingový tým. (TZ)

„Hledali jsme cestu, jak podpořit aktuální vánoční kampaň o další brandový rozměr, který nám pomůže vytvářet příběh naší značky,” vysvětluje Michala Langerová, Brand Manager Kolonial.cz a pokračuje: „Slovní spojení ‚čas pro sebe’ na jedné straně odkazuje na úsporu času jako racionální benefit a na druhé nám dalo možnost vyprávět různé příběhy, jak strávit společný čas s blízkými i ten, který je jen váš.“

Součástí kampaně je i magazín, který kompletně vznikl in-house. V nákladu 100 tisíc kusů je distribuován společně s nákupy, v časopisech Apetit, Blesk Magazín a najdou ho i cestující Leo Expressu.  Další číslo je plánováno na rok 2016 a počítá se zapojením obchodních partnerů, dodavatelů, foodie expertů a blogerů.

Právě blogeři a spolupráce s nimi je dalším krokem obsahové strategie, se kterou Kolonial.cz pracuje. V rámci kampaně #casprosebe desítce z nich poslal balíčky s osobními vzkazy, které se již objevily na jednotlivých instagramových profilech. Na balíčky posléze naváže obsahová spolupráce, která se brzy propíše nejen na webu Kolonial.cz ale i v rámci dalších kanálů.

E-shop s potravinami Kolonial.cz spadající do skupiny E-commerce Holding byl spuštěn letos v červnu. Jen dva měsíce po spuštění rozšířil záběr o část středních Čech a Plzeň a její okolí, takže aktuálně pokrývá území s více než 1,7 mil. obyvatel.  Kampaň ke spuštění spolu s její vánoční verzí realizovala agentura Bistro v úzké spolupráci s marketingovým týmem Kolonialu.

O Kolonial.cz

Koloniál.cz je služba pro online nákup potravin a drogistického zboží. Známá je především pro svůj unikátní přístup k zákazníkům – přestože se jedná o internetovou službu, vyznává tradiční hodnoty, jako je osobní přístup obchodníků a dobrá znalost zákazníka. Nákupy doručí až za práh kuchyně nehledě na to, v kolikátém patře zákazník bydlí a jak velký a těžký nákup si objednal. Platit lze kartou a zákazník může využít také možnost odvozu a výkupu vratných obalů. Kolonial.cz řídí Petr Vyhnálek, který 14 let vedl síť Globus, mimo jiné otevřel 14 nových provozoven a podílel se na expanzi Globusu na ruský trh.