ZoomSphere získal loni České dráhy, Sazku, Alza.cz a dalších 50 klientů

Praha, 20. 1. 2016 – Nástroj na správu sociálních sítí ZoomSphere uzavřel rok 2015 mimořádně úspěšně. Do řad jeho klientů vstoupily evropské značky jako DPD CZ, rumunský antivir Bitdefender, španělské vydavatelství Hearst Magazine nebo přední maďarská agentura BeSocial. V prosinci otevřel obchodní zastoupení v Miláně. (TZ)

„ZoomSphere je od počátku rentabilní startup, zcela bez externích investic. Uplynulý rok se nám podařilo expandovat do dalších evropských zemí a získat významné klienty. Náš růst chceme akcelerovat tak, abychom dosáhli renomé podobné startupům jako Slack, Airbnb nebo Uber,“ řekl Jakub Mach, zakladatel a CEO společnosti. ZoomSphere už zdaleka není jenom nástrojem na správu sociálních sítí. Uživatelé se dočkají dalších novinek, které budou v brzké době představené.

Startup zkraje roku uvedl také videoseriál rozhovorů se zajímavými osobnostmi českého social media marketingu pod názvem ZoomSphere.tv. Mezi prvními hosty byl známý internetový publicista Daniel Dočekal nebo školitelka sociálních sítí Eva Illésová Čapková. Rozhovory provází Jakub Mach, diváci se můžou těšit na další atraktivní hosty.

O ZoomSphere

ZoomSphere je komplexní nástroj na správu sociálních sítí, který v sobě kombinuje moduly na monitorování internetu, zákaznickou péči, publikaci příspěvků, analýzu a srovnání dat a reporting. Mezi více než 100 klientů patří především značky z finanční sféry (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Sberbank, Kooperativa, Aegon), IT a telekomunikační sféry (UPC Česká republika, O2 Slovakia, ESET), energetiky (ČEZ, Enel), retailu (IKEA, Tesco SK), médii (Lagardère, Azet.sk) a síťové agentury (Ogilvy, GroupM). Své obchodní zastoupení má v Praze, Bratislavě, Budapešti, Bukurešti a Miláně. ZoomSphere provozuje MircoMedia, s.r.o., jejímž vlastníkem je Jakub Mach.