Společnost Agrofert spustila 1. března rozsáhlou marketingovou kampaň s názvem SPOČÍTÁNO. Kampaň pokryje celou Českou republiku.

Kampaň je reakcí na neustálé politické útoky na naši firmu. Často se objevují nepravdivé informace o tom, jak Agrofert vydělává na státních dotacích. Opak je přitom pravdou. Agrofert dává v České republice práci 28 tisícům lidí. Na dani z příjmu a na zdravotním a sociálním pojištění odvedeném za zaměstnance platíme mnohem víc, než od státu dostáváme na dotacích. Agrofert za posledních 10 let takto odvedl státu více než 22 miliard korun, což je přibližně desetkrát víc, než obdržel od státu na dotacích. Navíc je nutné zdůraznit, že dotace neznamenají zisk, ale jen částečné uhrazení investičních nákladů. V kampani jsme také chtěli upozornit, že prostřednictvím naší Nadace Agrofert věnujeme nezanedbatelné finanční prostředky i na dobročinné účely.

SPOČÍTÁNO Nadace Agrofert SPOČÍTÁNO Agrofert státu

Více naleznete na webu http://www.agrofert.cz/spocitano.