Dánská technologická platforma poskytující služby v oblasti bannerové reklamy Adform spustila Certifikovaný vzdělávací program, jehož cílem je sdílet znalosti a know-how v oblasti digitálních médií. Detailní, nezávislé a otevřené informace z oboru internetové displejové reklamy jsou přístupné všem klientům společnosti Adform. (TZ)
Absolventi Certifikovaného programu získají další znalosti o odvětví programatické reklamy, díky čemuž se jim otevřou nové příležitosti, jak uspět v rychle se vyvíjejícím, ale fragmentovaném oboru digitálních médií.
„Nemůžete provést chirurgický zákrok srdce bez znalosti medicíny, stejně tak očekáváme znalost určitých standardů v našem oboru. Náš Certifikovaný program je průvodcem vším, co jako největší evropská technologická společnost považujeme za nezbytné pro orientaci na takto rozsáhlém trhu,“ říká Martin Stockfleth Larsen, marketingový ředitel Adformu. „Tímto programem vycházíme vstříc našim zákazníkům, kteří po oficiální Certifikaci společnosti Adform už nějakou dobu volali. Věřím, že uvedený projekt usnadní orientaci zadavatelů na trhu ve chvíli, kdy se budou rozhodovat, komu svěří správu reklamních kampaní v Adformu“, dodává Michael Štádler, šéf českého zastoupení společnosti Adform.
Aktuální vzdělávací program se zaměřuje na oblast programatického nákupu médií. Během roku 2016 bude spuštěn další edukační program určený začátečníkům v oboru displejové reklamy a další programy věnující se rich media formátům a analytice a měření internetového návštěvnosti. Úspěšní absolventi kurzů získají Cerfikovaný diplom Adformu.
Do Certifikovaného programu společnosti Adform se lze přihlásit zde.
O společnosti
Společnost Adform A/S je vedoucí technologickou společností v oblasti bannerové reklamy v Evropě, založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky v 15 zemích: ve Spojených státech, Velké Británii, Německu, Švédsku, Dánsku, Norsku, Finsku, Španělsku, Itálii, Nizozemsku, Belgii, České republice, Polsku, Litvě a Bělorusku. Provozuje unikátní platformu zahrnující služby v oblasti ad servingu display reklamy, rich media reklamy, video, mobile, dynamické reklamy nebo produktového targetingu. Adform prostřednictvím vlastní DSP platformy již od roku 2011 umožňuje nákup bannerové reklamy v reálném čase (RTB).