DPD obhájila titul Czech Business Superbrands 2016

Přepravní společnost DPD získala prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2016. Po roce tak obhájila titul a potvrdila své místo mezi nejvýznamnějšími značkami na českém trhu. Cílem mezinárodního programu Superbrands, v jehož rámci je ocenění udělováno, je poskytnout zákazníkům přehled o výjimečných značkách, které mohou být příkladem v rozvoji pro ostatní. (TZ)

2016-03-22 14_27_05-Start

“Máme velkou radost, že jsme titul získali a vážíme si, že nás porota expertů vybrala i v letošním roce. Potvrdili jsme tak, že jsme nepolevili a stále se v našich službách a v budování značky zlepšujeme,” říká Daniel Mareš, jednatel DPD CZ.

Cena Superbrands Award je pro DPD důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o její značce. Dnes je uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích. Program Superbrands funguje v České republice třetím rokem, ve Velké Británii má již dvacetiletou tradici. Značky každoročně vybírá komise tvořená odborníky s dlouholetými zkušenostmi v oblasti brand marketingu, zástupci profesních organizací, špičkovými kreativci a význačnými experty na oceňování značek.

Více informací o programu Superbrands:  www.czechsuperbrands.com, případně na Facebooku: https://www.facebook.com/czechsuperbrands.

O DPD                                                        

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 500 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.