The Weather Company a IBM transformují předpověď počasí

ANDOVER, PRAHA – 14. dubna 2016: Společnosti The Weather Company a IBM uvedou na trh nový interaktivní nástroj, který umožní společnostem vysílajícím předpovědi počasí poskytovat kritické informace vedoucí k potenciálně k záchraně lidských životů. (TZ)

„Úspěšně využíváme platformu Max společnosti The Weather Company téměř šest let. Některé z novějších produktů nám umožnily zlepšit námi poskytované informace o předpovědi počasí na všech platformách, které využíváme,” řekl Kevin Eubank, meteorolog, televizní stanice KSL TV.

„The Weather Company je celosvětovým lídrem a poskytovatelem inovativní multimediální Max platformy s datami a vizualizacemi týkajícími se datových a vizualizačních řešení předpovědi počasí. Co je ještě lepší je, že všechny aplikace, které lze snadno integrovat do stávající Max platformy, nám umožní jednoduše poskytovat našim zákazníkům veškeré informace, které potřebují,“ dodává Kevin Eubank.

Nová průkopnická aplikace Max Connect, umožňuje napr. moderátorům komunikovat s prvky rozšířené reality v reálném čase, zatímco plynule komunikují směrem k divákům. Táto iPad aplikace  odstraňuje pro přednášející nutnost být stále na jednom místě, a umožňuje jim volný pohyb po studiu nebo zprávy na dálku z jiného místa během výkyvů počasí. Prostřednictvím Max Connect, moderátoři budou mít rychlý přístup k libovolné datové vrstvě a mohou mít své pořady plně pod kontrolou.

Virtulní sada Max Reality využívá pokročilou technologii rozšířené reality, která umožňuje vytváření dynamických, 3D vizualizací bouří a atmosférických jevů. Novou virtuální sadu lze snadno integrovat s využitím stávající technologie.

Robustní analytický nástroj umožňující postování na sociálních sítích Max Engage, neustále sleduje výkyvy počasí a neustále generuje správnou předpověď počasí pro lokality vázané na uživatele mobilních zařízení s použitím geolokačních služeb. Nyní, meteorologové budou moci publikovat stručnou lokální předpověď počasí a dopravní informace přímo na sociálních platformách na denní bázi. A v případě špatného počasí, toto řešení bude poskytovat meteorologům rychle a automaticky způsob, jak poslat upozornění mobilním uživatelům, kteří jsou na cestě do postižených oblastí.