I jako třicetiletí můžete vyhrát v Young Lions

Nový ročník soutěže Young Lions přichází s několika významnými novinkami. Může vám být 30 a můžete jet do Cannes na celý osmidenní festival kreativity. Taky má novou kategorii pro zadavatele – Marketers. (TZ)

Nový reprezentant Cannes Lions

Organizaci národního kola soutěže Young Lions přebrala společnost Lionhearted s.r.o., která se od letošního roku stala novým reprezentantem festivalu Cannes Lions pro Českou republiku. Kontinuitu aktivit zajišťuje osoba Reného Ježe, který soutěž organizuje už od roku 2009 a společnost Lionhearted založil. Lionhearted se zabývá tréninkem a poradenstvím a zaměřuje se zejména na podporu a rozvoj odvahy, tvořivosti a inovativnosti v České republice. Pomáhá lidem a organizacím rozvíjet jejich talent a dosahovat lepších výsledků. „Skvělé věci, a to nemluvím jenom o reklamě, ale vlastně o jakékoli lidské činnosti, vznikají, jenom když mají lidé odvahu je vymýšlet, dělat, podporovat a prosazovat a rozhodnou se tak.“ říká René Jež a dodává: „Z tohoto důvodu mi přijdou Young Lions jako skvělá příležitost, která to podporuje.“

Novinky v soutěži pro rok 2016

Letos v Young Lions došlo k posunutí věkové hranice na 30 let (dříve byla hranice 28 let). Díky tomu mohou znovu soutěžit i ti, kteří už mysleli, že nesplní věkový limit. Stačí, aby byli narozeni 25. 06. 1985 a později.

Navíc se výrazně zatraktivnila odměna pro vítěze – získají účast na celém festivalu Cannes Lions (dříve to byl pouze 4denní delegátský pas). Znamená to navíc další 3 dny pobytu na festivalu. René Jež k tomu říká: „Už čtyřdenní pobyt na festivalu přinášel našim vítězům zážitek, který posouval jejich pohled na obor komunikace, pochopení toho, kam se svět ubírá, a odhodlání dělat skvělé věci. Dva dny soutěžili a dva dny ochutnávali festival. Tohle je vystřelí ještě někam úplně jinam.“

Poprvé se bude soutěžit ve čtyřech kategoriích – Cyber, Media, Print a v nové kategorii Marketers. Je to první kategorie určená pouze zadavatelům. Úkolem soutěžících bude vytvořit brief a následně ho v pěti minutách prezentovat porotě. Mechanismus je stejný jako v kategorii Media, kterou mnozí považují za nejatraktivnější.

Uzávěrka přihlášek je v pátek 6. května. Samotná soutěž proběhne poslední týden v květnu od 23. do 27. Přihlásit se jde přímo na webu soutěžewww.younglions.cz.

 

Harmonogram soutěže

 

Uzávěrka přihlášek                                        06. 05. 2016

Národní kolo v Praze                        23. – 27. 05. 2016

Cyber

Brief                                                          po 23. 05. 2016

Vyhlášení vítězů & Feedback                     út 24. 05. 2016

Print

Brief                                                          út 24. 05. 2016

Vyhlášení vítězů & Feedback                     st 25. 05. 2016

Media

Brief                                                           st 25. 05. 2016

Prezentace & vyhlášení vítězů                   pá 27. 05. 2016

Marketers

Brief                                                          po 23. 05. 2016

Prezentace & vyhlášení vítězů                    čt 26. 05. 2016

Světové finále v Cannes                        18. – 25. 06. 2016

Lionhearted s.r.o. je tréninková a poradenská společnost, která se zaměřuje na podporu a rozvoj odvahy, tvořivosti a inovativnosti v České republice. Pomáhá lidem a organizacím rozvíjet jejich talent a dosahovat lepších výsledků.

Lionhearted je oficiálním reprezentantem kreativních festivalů Cannes Lions a Eurobest pro Českou Republiku a organizátorem národního kola Young Lions.

Soutěž Young Lions se dá charakterizovat jako 24hodinová výzva pro mladé profesionály do 30 let, která vítězům umožní jet do Cannes na nejvýznamnější světový festival kreativity Cannes Lions a tam si to zopakovat ve světovém finále. Soutěží dvoučlenné týmy ve čtyřech kategoriích – Cyber, Media, Print a nově také Marketers.