Creativity Booster Day odhalil vystupující

Kreativita je cestou k efektivitě komunikačních kampaní a kampaně oceněné na kretivním festivalu Cannes Lions jsou globálním měřítkem kreativity. To nejlepší z Cannes do Prahy přiváží společnost Lionhearted. Cannes in Prague zahájí inspirativní Creativity Booster Day následovaný kreativním workshopem BriefFest. (TZ)

Creativity Booster Day se koná ve středu 11. ledna v hotelu Ambassador v Praze a bude nabitý osobnostmi, které letos rozhodovaly o tom, jaké kampaně se stanou etalonem v kreativitě. Konferenci zahájí Rob Dembitz, Head of Innovations, Cannes Lions s prezentací Creativity Matters, která shrnuje význam kreativity pro byznys a pro změnu. Na něj naváží porotci z letošního festivalu. Každý bude mít 50 minut na své vystoupení – cca 35 minut na samotnou prezentaci a cca 15 minut na diskuzi s účastníky konference. Během své prezentace se podělí o svůj pohled na dané kategorie komunikace a insighty získané během diskuzí v porotě. Na příkladu nejzajímavějších oceněných kampaní budou ilustrovat nejnovější trendy a kreativní postupy. „Kouzlo dobré kreativity spočívá v tom, že přináší prokazatelně lepší obchodní výsledky. To je hlavní důvod, proč tuto akci děláme. Chceme, aby čeští zadavatelé reklamy byli úspěšnější a aby se v Česku rodily kampaně, které se pak budou používat pro inspiraci ostatních“, vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted, a dodává: „Když v jednom dni uvidíte víc než šedesát příkladů nejzajímavějších kampaní z celého světa a budete moci diskutovat o tom, co doopravdy určuje skvělou komunikaci, tak vás to nabije tak, že dokážete dělat líp cokoli, co děláte.“

Kategorii Mobile představí Milton Elias, Head of Mobile & Tech Futures, OMD UK, který byl časopisem The Drum opakovaně jmenován jedním z pěti nejvlivnější lidí v mobilním marketingu. Direct komunikaci zastupuje Dries de Wilde, kreativní ředitel jedné z nejúspěšnějších Belgických agentur Duval Guillaume, který se zatím podílel se na zisku celkem 17 lvů z Cannes. Kelsie Van Deman, Head of Interactive Production z věhlasné agentury Wieden & Kennedy Amsterdam probere vývoj v kategorii Cyber. S PR kategorií nás seznámí Hannes Kerstell, Senior Partner & Executive Media Director z agentury Prime – A Weber Shandwick Company ze Švédska. Tato agentura se v globálním žebříčku Contagious Pioneers 2016, nejodvážnějších a nejinovativnějších reklamních a komunikačních agentur na světě, umístila na osmém místě. Jakob Stigler, Managing Director Nordics z Be On, Part of AOL Platforms, který se mimo jiné podílel na legendární kampani „Epic Split“ s Jean-Claudem van Dammem pro Volvo Trucks, bude mluvit o oblasti Promo & Activation.

René Jež dodává: „Taková akce u nás ještě nikdy nebyla. Pokud to myslíte vážně s komunikací vašich značek, tak u toho „musíte být“. Vezměte svůj tým, klienta či agenturu a zažijte to společně. Pak se pusťte do vaší nové kampaně a vytvořte něco mimořádného.“

Tvořit můžete začít hned 12. ledna na navazujícím kreativním workshopu BriefFest. Workshop nabídne kreativcům a klientům osvojení si metod tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze, mezinárodně uznávaného školitele a tvůrce kreativních nástrojů ze společnosti The Mindscapes. Jan Řehák z AdHackers dodává: „Ti klienti, kteří přijdou s reálným zadáním pro vlastní značky, budou tvořit komunikační koncepty v uzavřených týmech. Odnesou si použitelné návrhy konceptů.“

Více informací včetně podrobných životopisů vystupujících najdete na www.cannesinprague.cz.

 

Lionhearted – Lionhearted s.r.o. je tréninková a poradenská společnost, která se zaměřuje na podporu a rozvoj odvahy, tvořivosti a inovativnosti v České republice. Pomáhá lidem a organizacím rozvíjet jejich talent a dosahovat lepších výsledků. Je oficiálním reprezentantem festivalu kreativity Cannes Lions pro Českou republiku a organizátorem národního kola soutěže Young Lions.

AdHackers Hnutí s ambicí zásadně změnit přístup k tvorbě kreativních konceptů tak, aby fungovaly. Věříme, že empatie je silnější hybnou silou pro lidské jednání než ego. Jako vyznavači marketingu 3.0 spotřebitele vnímáme jako lidské bytosti, které mají své touhy, naděje a duchovní hodnoty. V našem světě se značky stávají zajímavější a vícerozměrné, oproti trendu jejich současného zplošťování. Lidé si nekupují to, co děláte, ale proč to děláte! BriefFestem na trhu začíná AdHackers prosazovat svou vizi lepší reklamy, která má celospolečenský přínos.