Na špičce žebříčku výrobců digitálních Signage displejů se Samsung drží zejména díky velmi rozmanitému portfoliu svých řešení SMART Signage. (TZ)
Praha, 22. dubna 2016 – Aktuální zpráva společnosti IHS, nezávislého tvůrce analýz a odborných posudků z oblasti technologií, potvrdila vedoucí pozici společnosti Samsung v oblasti zobrazovacích technologií pro komerční využití. Poprvé se na prvním místě společnost objevila již v roce 2009.
Výsledky za rok 2015 jsou důkazem toho, že se Samsung snaží neustále vylepšovat své služby a nabídku. Globální klienti hledají dynamičtější způsoby, jak přilákat pozornost zákazníka. Proto Samsung pokračuje v inovacích svých technologií, aby mohl uspokojit rostoucí potřebu po rozmanitých, vysoce výkonných displejích fungujících v nejrůznějším prostředí.
Podle poslední zprávy IHS, která mapovala trh komerčních displejů v období Q1 2016, činily prodeje digitálních displejů značky Samsung celých 28,8 % z globálního tržního podílu. Jedná se o nárůst z 26,9 % podílu, který Samsung zaznamenal na konci roku 2014.
„Samsung stojí za celou řadou pokrokových inovací a právě neustálý vývoj produktů je klíčem našeho úspěchu a růstu oblíbenosti u zákazníků,” řekl Seog-gi Kim, senior viceprezident divize Visual Display Business společnosti Samsung Electronics. „Poslední hodnocení společnosti IHS odráží roky tvrdé práce a náš závazek poskytovat našim partnerům efektivní nástroje, které plně vyhovují jejich potřebám. S tímto přístupem, věřím, že se náš tržní podíl bude nadále zvyšovat.”
Portfolio Samsung SMART Signage zahrnuje interaktivní a informační displeje, které jsou vyvinuty přesně podle požadavků klientů z různých odvětví, včetně vládních a vzdělávacích organizací, pohostinství, zdravotnictví, finančních služeb a obchodů. Tyto technologie podporují produktivitu a také nabízejí zajímavější a výkonnější řešení pro zobrazení informací, než jakou mohou poskytnout běžné televizory.
Portfolio obsahuje:
LED Signage – Umožňují úpravy videí a díky technologii upscaling dokáží vylepšit jejich kvalitu. Kombinují variabilní design s LED kvalitou obrazu, což zajišťuje jasný a čitelný obsah ve vnitřním i venkovním prostředí.
SMART Outdoor Signage – Řada odolných OHD SMART Signage displejů je určená pro venkovní prostředí. Jasný obraz s hlubokým kontrastem může být produkován nepřetržitě, 24/7, a odolá počasí i působení přírodních živlů.
Video stěny – Videostěna je variabilní řešení, které se přesně přizpůsobí situaci. Obrazovky je možné poskládat v různém počtu i tvaru, přičemž obraz je souvislý, bez rozdílu v barevnosti. Samsung v roce 2015 představil videostěnu s nejtenčími rámečky na trhu. Publikum tak vnímá výhradně zobrazené sdělení.
Interaktivní tabule (IWB) – Multimediální obrazovky jsou využitelné pro vysílání obsahu v reálném čase a rozšiřují možnosti interaktivní komunikace v jednacích místnostech nebo ve třídách. Interaktivní obrazovky “whiteboard” lze ovládat perem nebo dotykem.
O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje svět a utváří budoucnost pomocí převratných idejí a technologií. Nově definuje svět televizorů, smartphonů, nositelných zařízení, tabletů, fotoaparátů, domácích spotřebičů, tiskáren, lékařského vybavení, síťových systémů, polovodičů a LED řešení. Novinky naleznete v Samsung Newsroom na stránkách news.samsung.com.