Contentová agentura Newcast, která se od prosince loňského roku stará o facebookové stránky značek Toyota a Lexus, prosazuje trend méně postů, ale s vyšší kvalitou. Díky tomu se agentuře ve spolupráci s klientem podařilo rapidně navýšit počet aktivních fanoušků i organický dosah na 20 %. (TZ)
Agentura Newcast má od prosince 2015 na starosti správu a inovaci facebookových stránek Toyota a Lexus v Česku a pražská kancelář koordinuje také aktivity na Slovensku a v Maďarsku. Během několika měsíců se díky odlišnému přístupu ke správě facebookového profilu agentuře podařilo 2,5násobně navýšit počet aktivních fanoušků.
„Na začátku spolupráce s klientem jsme provedli podrobný content audit, na jehož základě jsme klientovi doporučili odlišný přístup ke správě profilu, který spočívá v důmyslném vybírání, respektive pečlivé přípravě jednotlivých postů a jejich sdílení s fanoušky. Dle našich zkušeností samotný počet příspěvků není z hlediska jejich zásahu až tak důležitý, přehršel postů může být naopak kontraproduktivní a fanoušky odrazovat,“ říká Anna Březinová, Social Media Consultant z agentury Newcast.
„Letošní rok je pro nás klíčový, nejen díky uvedení nového hybridního modelu Toyota RAV4. To se odrazí v jednotlivých marketingových aktivitách, včetně komunikace na Facebooku. V dubnu jsme v ČR navíc spustili také nový instagramový profil, který plánujeme v nadcházejících týdnech aplikovat také na Slovensku a v Maďarsku,“ říká Michal Velička, Product, Marketing & PR Manager Toyota Central Europe – Czech s.r.o.
O agentuře Newcast
Newcast je specializovaná digitální contentová agentura zaměřující se na brand content, live brand experiences a speciální media partnerships. V současné době Newcast funguje už ve více než 16 zemích v rámci EU, USA, Latinské Ameriky a Asie a má své ústřední sídlo ve Velké Británii. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace. V České republice zahájila svoji činnost v roce 2014.