Na pozici client service director mediální agentury Media Investments nastupuje Pavel Barták, který má více než 18leté zkušenosti na mediálním trhu. Naposledy pracoval jako client service director v agentuře Starcom MediaVest Group, kde měl na starosti významné klienty jako například Coca-Colu, ČSOB, Samsung, Hondu, Kooperativu nebo H&M. Předtím pracoval také pro mediální agentury Mindshare či Carat. (TZ)
„Získání Pavla Bartáka znamená výrazné posílení pozice naší mediální agentury na trhu v oblasti řízení vztahů s klienty a zajištění jejich strategického a implementačního plánování,” říká předseda představenstva společnosti Media Investments Jan Klápa.
O společnosti
Media Investments
Česká fullservisová mediální agentura Media Investments funguje na trhu od roku 2005, z počátku se zaměřovala převážně na outdoorovou reklamu. V září 2013 vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). K jejím klientům patří finanční skupinu Penta, pracuje například pro její společnosti Fortuna a Lékárna Dr. Max.