Armonk, stát New York, 24. května 2016 – Společnost IBM oznámila rozšířenou sadu řešení a funkcí, včetně kognitivních technologií, které pomáhají značkám při zajišťování relevantních zkušeností zákazníků. S touto novou nabídkou se marketéři, obchodníci a e-commerce specialisté mohou učit předvídat a řídit vztahy se zákazníky na každém kroku budování své značky. (TZ)
Podle nové zprávy Nucleus Research IBM poskytuje návratnost investic (ROI) ve výši 15,82 dolarů za každý dolar vynaložený v oblasti marketingu, prodeje, merchandisingu a analytiky, které dnes využívají přední značky, jako je ING Direct, The Home Shopping Network ( HSN) a Standard Life. Ty už tak dnes díky tomu splňují individuální potřeby svých zákazníků v reálném čase.
„Každý zákazník je jedinečný a má malou toleranci pro firmy, které nedokáží rozpoznat jeho konkrétní zájmy, přání a potřeby,“ říká Harriet Green, generální ředitelka IBM Watson IoT Commerce and Education. „V IBM pokračujeme
v investicích do budování našeho portfolia, které obsahuje nová kognitivní řešení, jež pomohou kompletně transformovat, jak mohou firmy sloužit každému jednotlivému zákazníkovi. Podniky tak budou moci rychle pochopit chování svých zákazníků
a poučit se z každé interakce s nimi.“
S novým nástrojem IBM Real-Time Personalization budou moci obchodníci svým zákazníkům doručit správné sdělení i nabídku. Část IBM Marketing Cloud, Real-Time Personalization chápe, že preference osob se v průběhu času mění a řeší tuto změnu přes nástroj Cognitive Rule Advisor, který se učí, radí a navrhuje personalizovanou nabídku pro každého zákazníka.
Například prodejce sportovních potřeb identifikuje zákazníka, jehož místo a profil naznačuje, že se zajímá také o cyklistiku. Díky zjištění, že je v dané oblasti nováček, doporučí mu nabídku kol a vše, co potřebuje, aby se mohl začít věnovat své nové zálibě. IBM také ohlásila nové kognitivní technologie Commerce Insights, které obchodníkům poskytují pohled na jejich podnikání v reálném čase, specificky
zaměřený na to, jak se daří prodeji jednotlivých produktů a kategorií.
Více informací najdete zde.
Fotografie k tiskové zprávě naleznete tady.