Po několika měsících fungování v asijsko-pacifickém regionu otevřela RTB House, technologická společnost specializující se na sofistikované retargetingové scénáře, pobočku na Taiwanu. Po Indonésii, Malajsii a Thajsku je Taiwan čtvrtým trhem v této oblasti, na kterém RTB House působí. Rozšíření na Taiwan je výsledkem expanze, která započala v posledním čtvrtletí roku 2015. Za veškeré aktivity RTB House na Taiwanu bude zodpovědný Philip Chan, který nově pracuje na pozici country manažera pro Taiwan, Hong Kong a Filipíny. (TZ)
Technologická společnost RTB House, která vznikla před třemi a půl roky a v současné době působí celosvětově na téměř 40 trzích, svým vstupem na Taiwan rozšířila svůj dosah a může zde tak rozvinout své aktivity.
“Taiwan je považován za jeden z nejvíce propojených trhů. Z hlediska penetrace populace internetovým připojením obsadil čtvrtou příčku v asijsko-pacifickém regionu. Současně se jeho populace vyznačuje oblibou nakupování na internetu. Proto tento trh skrývá obrovský potenciál pro naše online aktivity. Vstup RTB House na něj je součástí naší strategie vedoucí k posílení naší pozice v regionu. V nadcházejících měsících chceme naše klienty přesvědčit o tom, že sofistikované retargetingové scénáře, pokročilá segmentace a optimalizace v reálném čase jim mohou pomoci dosáhnout jejich krátko-, středně- a dlouhodobých cílů,” zdůrazňuje Jakub Ratajczak, Managing Director pro oblast Asie a Pacifiku ve společnosti RTB House.
V čele nové pobočky bude stát Philip Chan, který po čtyřech letech na manažerské pozici v konkurenční společnosti Vizury Interactive přichází do RTB House jako country manažer. Na řízení aktivit na Taiwanu se bude z pozice Account Director podílet také Lily Lo. Její dřívější zkušenost s prodejem reklamy na Facebooku ve společnosti Cacafly bude určitě užitečná.
“Jsem velmi rád, že můžu přivést RTB House na další trh v regionu. Online na Taiwanu pokračuje ve svém růstu a podnikatelé počítají s jeho dalším rozvojem. Tím, že nabídneme unikátní a flexibilní retargetingové řešení, chceme pomoci hráčům na poli e-commerce oslovit nakupující, kteří slibují největší výdělky. Současně jim pomůžeme zlepšit návratnost z investic do online marketingu, reklamy a z prodejů samotných,” shrnuje Philip Chan, country manažer v RTB House.
RTB House je celosvětově jednou z mála společností, kterým se podařilo vytvořit a implementovat vlastní technologii na nákup reklamy na základě RTB modelu (real-time bidding). Je jednou z nejdynamičtěji rostoucích evropských technologických společností. Během posledních tří a půl let spustila své kampaně v desítkách evropských zemí. V nedávné době vstoupila na asijské a tichomořské trhy (Indonésie, Malajsie, Thajsko a nyní také Taiwan). Nedávno také rozšířila své aktivity do Latinské Ameriky (Brazílie, Argentina, Mexiko a Chile). Její tým je složen z více než 140 odborníků na výkonnostní marketing, analytiku, prodej, zákaznickou péči a programování.
O RTB House
RTB House je globální technologická společnost specializující se na fullservisové retargetingové display reklamní kampaně tvořené přesně na míru každému klientovi.
Společnost vyvinula a implementovala svoji vlastní RTB (real-time bidding) technologii využívající sofistikované retargetingové scénáře, pokročilou segmentaci a optimalizaci v reálném čase. RTB House poskytuje svým inzerentům flexibilní možnosti při práci s jejich krátkodobými, střednědobými i dlouhodobými cíli, a to s orientací na maximální výkon.
RTB House působí ve více než 30 zemích s hlavními pobočkami ve Varšavě, Praze, Moskvě a São Paulu. První kampaň realizoval RTB House v roce 2012 a po třech letech dosáhl rentability. V současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro své klienty v Evropě, Asii a Latinské Americe. Tým společnosti sestává z více než 140 profesionálů – expertů, analytiků, specialistů na zákaznickou péči a developerů.
Více informací na: www.rtbhouse.com/cz.