Restaurace Jamieho Olivera v Budapešti používá rezervační systém, který vymysleli Češi a Slováci

Praha, Bratislava, Budapešť, 18. července 2016 – Jde o první restauraci, kterou otevřel známý šéfkuchař ve střední Evropě v rámci franšízy Jamie’s Italian. Ta funguje od roku 2008 a momentálně do ní patří 40 restaurací po celém světě. Od svého slavnostního otevření využívá budapešťská restaurace Jamie’s Italian služby rezervačního systému BookioPro. Systém přitom funguje ve více než 120 restauracích v Česku a na Slovensku už tři roky. (TZ)

Restaurace Jamie´s Italian má kromě prestižního názvu i lukrativní polohu, nachází se přímo na Budínském hradu. „Mám obrovskou radost z otevření restaurace v Budapešti. Nachází se na jednom z nejkrásnějších míst v celém městě. Spolupracujeme v ní s nejlepším lokálním partnerem – se společností Zsidai Group,“ uvedl sám Jamie Oliver. Majitelem franšízy je totiž Zoltán Roy Zsidai, jedna z vedoucích osobností gastro byznysu v Maďarsku.

Česko-slovenský produkt obstál v přísném posuzování

Otevření první provozovny Jamie’s Italian ve střední Evropě předcházeli dlouhé a precizní přípravy a schvalování přímo s Jamiem Oliverem a jeho týmem v Londýně. Všechny restaurace pod značkou Jamie’s Italian musí splňovat přísné podmínky, mezi které patří například i původ a zpracování masa a zeleniny. Striktních pravidel se musela společnost Zsidai Group držet i při zařizování interiéru restaurace.

Jinak tomu nebylo ani při výběru rezervačního systému, který by na jedné straně splňoval standardy značky Jamie´s Italian a na druhé by zvládl nápor velkého množství rezervací. Mezi několika rezervačními systémy si společnost Zsidai Group & Hospitality Group vybrala česko-slovenský produkt BookioPro. „Vybrali jsme si BookioPro, protože cítíme, že tým lidí okolo tohoto projektu vyznává tytéž hodnoty jako my – mají skvělou pracovní morálku a vášeň pro to, co dělají. BookioPro je mladý, ale rychle se vyvíjející produkt a nás jen těší práce s takovouto společností,“ říká majitel společnosti Zsidai Gastronomy & Hospitality Group Zoltán Roy Zsidai.

„Na rezervačním systému BookioPro oceňujeme především jeho jednoduché řešení a to, že je rychlý, jasný a intuitivní na ovládání. Náš personál se se systémem velmi rychle sehrál a jsme maximálně spokojení s jeho používáním,“ uvedla Orsolya Hartyanyi, provozní ředitelka společnosti Zsidai Gastronomy & Hospitality Group.

Požadavky na rezervační systém byly přitom náročné. „Chtěli jsme jednoduchý, ale zároveň plně funkční systém, s kterým bychom dokázali managovat vysoký počet rezervací během dne. Současně přitom musel systém zvládnout i příjem online rezervací, které tvoří téměř třetinu z celkového počtu našich rezervací,“ doplnila Orsolya Hartyanyi.

Systém ustál i prvotní nápor při otevření restaurace. Jen za jediný den přijal více než 1600 rezervací. „Velmi oceňujeme funkci wait listu (čekací listina), na kterou můžeme přidávat hosty, pro které momentálně nemáme volný stůl. Kromě toho jsme nadšení z mapy stolů, kterou si můžeme operativně měnit. Líbí se nám i způsob, jakým je řešeno přiřazování rezervací k jednotlivým stolům,“ dodala Hartyanyi. „Systém je maximálně spolehlivý, vřele ho budeme doporučovat i dalším restauracím.“

So spoluprácí s BookioPro je velmi spokojený i samotný majitel Zoltán Roy Zsidai: „Společné vyvíjení nové verze BookioPro bylo vzrušující cestou a už teď se těšíme na další společné projekty v budoucnosti.“ Za měsíc od otevření restaurace přes rezervační systém BookioPro přijala neuvěřitelných 9 500 rezervací. Některé dokonce na rok 2017.

O BookioPro

Online rezervační systém pro restaurace BookioPro je produktem společnosti Creative Web, která stála za známými portály Lunchtime.cz a Obedovat.sk. Produkt vyvíjí už tři roky tým pod vedením projektové manažerky Zdenky Matlákové. „BookioPro vyvíjíme společně s restauracemi, snažíme se pochopit jejich potřeby a ušít jim jednotlivé funkce systému na míru. Systém momentálně používá více než 120 restaurací v Česku a na Slovensku,” uvedla.

Mezi spokojené zákazníky v Česku patří i uznávaný šéfkuchař Zdeněk Pohlreich se svými restauracemi Café Imperial, Divinis a Yamato, restaurace s Michelinskou hvězdou Field nebo populární podniky jako BlackDog, Na Kopci či Dish. „BookioPro dokáže zefektivnit chod restaurace a lépe vytížit stoly. Navíc umožňuje restauratérům lépe poznat chod rezervací a především své hosty, se kterými tak mohou lépe a osobněji komunikovat. Silnou stránkou našeho systému je jeho jednoduchost a intuitivnost, takže se s ním velmi rychle naučí pracovat každý,“ hodnotí klady BookioPro zástupkyně projektu pro Českou republiku Markéta Rossmanithová. „Díky používání našeho rezervačního systému se například restauraci Café Imperial podařilo ušetřit mnoho času personálu, zpřehlednit jejich rezervační agendu a díky efektivnějšímu vytížení stolů zvýšit meziročně tržby o 10 %,” dodává.

O Jamie´s Italian

Třetí květnový pátek se restaurace na celém světě zapojily do Food Revolution Day, jehož zakladatelem a patronem je známý šéfkuchař Jamie Oliver. A přesně v tento den, 20. 5. 2016, otevřel v Budapešti restauraci, která v názvu nese jméno tohoto slavného televizního kuchaře a propagátora zdravého stravování. Všechny suroviny v jeho restauracích musí pocházet od prověřených, místních dodavatelů. Restaurace Jamie’s Italian nesmí servírovat jídla jako foie gras nebo uměle vysazené ryby a maso ze zvířat přikrmovaných stravou živočišného původu. Na jídelním lístku je dohromady 40 jídel, jejichž recepty vytvořil sám Jamie Oliver.

O Creative Web

Skupina Creative Web vlastní internetové portály ZlavaDna a SlevaDne a projekty Bookio, BookioPro a Camarero. Obrat skupiny v roce 2015 dosáhl 23 mil. EUR. Creative Web byl v roce 2013 zařazený do žebříčku nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě sestavený mezinárodní společností Deloitte. V roce 2014 skupina získala cenu Ministra hospodářství Slovenské republiky za nejinspirativnější podnikatelský příběh.