Po dobu konání XXXI. letních olympijských her mění regionální Deníky své logo. Od relaunche Pražského deníku je to již podruhé. První příležitostné logo vyšlo 14. července a vztahovalo se k obsahu letní přílohy Deníku. (TZ)
Deník si nenechal ujít zahájení LOH v Riu a při této příležitosti pozměnil své logo. Stejně jako u předchozího loga vztahujícího se k obsahu novin je jeho autorem artdirektor Jiří Bušek.
Originální logo zdůrazňuje, že Deník bude k největšímu letošnímu svátku sportu – XXXI. letním olympijským hrám – přinášet nejen podrobné zpravodajství, ale i osobními postřehy sportovního reportéra Deníku Martina Mlse přímo z místa konání.
„Upravené logo Deníku u příležitosti konání letní olympiády vizuálně a hravě symbolizuje tři týdny žhavých zpráv z Ria, které budou čtenářům přinášet Deníky a samozřejmě jejich online verze“, uvedl Roman Gallo, ředitel redakcí.
Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA (dříve Vltava-Labe-Press) na sportovní fanoušky rozhodně nezapomíná. Tento týden začalo vydávat nový programový týdeník TV sport. Ten kromě hlavních televizních stanic přináší televizní program všech sportovních stanic dostupných v ČR. Čtenáři tak najdou na jednom místě kompletní a přehledný program 23 sportovních stanic.
VLTAVA LABE MEDIA je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 16,5 % na českém trhu a od listopadu 2015 je součástí investiční skupiny Penta. Do skupiny patří i největší slovenské vydavatelství News & Media Holding. VLM vydává Deník, nejčtenější nebulvární deník v České republice a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, Magazín Šíp a měsíčník Dům a zahrada. VLM vydává největší počet televizních časopisů TV magazín, TV star, TV mini, TV expres a Křížovkářský TV magazín. Od roku 2015 také tabletový magazín Dotyk. K 1. červenci 2016 došlo fúzí ke sloučení vydavatelství VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., Astrosat Media s.r.o. a Tablet Media, a. s.