Praha, 9. září 2016 – Dobrý web, s.r.o., konzultační agentura pro web a internetový marketing, zvítězila ve výběrovém řízení vypsaném společností Central Group na výkonnostní internetovou reklamu. Spravovat bude nejen PPC kampaně ve vyhledávačích, ale i RTB reklamu v obsahové síti a inzeráty na sociálních sítích. (TZ)
Cílem vítězné strategie, kterou představil Dobrý web, je pokrytí celého rozhodovacího a nákupního procesu internetových uživatelů, ve všech jeho fázích od vzbuzení zájmu a budování povědomí až po finální akci na webu a případný remarketing.
„Dobrý Web jsme si vybrali díky výborným referencím, rozhledu v online marketingu, návrhům na zlepšení našich kampaní a promyšleným doporučením. Jsme zvyklí dívat se do online reportů a mít tak jednoduše výsledky na jednom místě, kdykoliv je potřeba. A to nám Dobrý web umožňuje,“ říká Ing. Linda Divišová, specialistka marketingu ve společnosti Central Group.
O Dobrém webu
Konzultační agentura Dobrý web zvyšuje svým klientům návratnost investic do digitálních kanálů. Tým Dobrého webu se skládá z předních odborníků na internetový marketing, copywriting, SEO, webovou analytiku. Divize ExperienceU je zaměřena na digitální inovace a UX výzkum. Dobrý web také pořádá pravidelná školení a semináře, projekt WebTop100 a společně s AKA pořádá akademii digitálního marketingu DigiAka.
Více informací naleznete na www.dobryweb.cz