Business Days společnosti Canon pomáhají zákazníkům z oblasti tisku s odhalením podnikatelského potenciál

PRAHA, 13. října 2016 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, inspirovala v průběhu letošního ročníku svého veletrhu Commercial Printing Business Days více než 400 návštěvníků. Canon nabídl přehlídku vysoce odborných znalostí a zkušeností s produkčním tiskem v oblastech obchodní komunikace, komerčních tiskových služeb, vydavatelství a nakladatelství i fotografického tisku. (TZ)

Veletrh proběhl ve dnech 20. až 22. září 2016 v německém Poingu a Canon během jeho průběhu přivítal ve svém centru Customer Experience Center vybrané poskytovatele tiskových služeb z celé Evropy. Během tří veletržních dní se návštěvníci seznámili s tím, jak prostřednictvích integrovaných ucelených řešení postavených na inovativních technologiích mohou rozvinout pod vedením expertů společnosti Canon a jejích partnerů svůj podnikatelský potenciál.

„Moc dobře si uvědomujeme, že technologie samy o sobě transformaci firem nezajistí,“ říká Peter Wolff, Senior Director for Commercial Printers & Production CRD ve společnosti Canon. „Zákazníci potřebují převést své kreativní nápady a koncepty do reálného světa, zkoumat nové obchodní modely a experimentovat s různorodými aplikacemi. A právě Commercial Printing Business Days je tím skvělým inovativním prostředím, kde se mohou zákazníci seznámit s širokou škálou možností využitelných pro jejich podnikání.“

Veletrh Commercial Printing Business Days proběhl v duchu filosofie společnosti Canon  nazvané #UNLEASHPRINT a poskytovatelé tiskových služeb se tak mohli prostřednictvím fiktivní vícekanálové marketingové kampaně pro mnichovskou cestovní kancelář seznámit s každým aspektem takto rozsáhlé propagační akce. Od personalizovaného direct mailingu zohledňujícího specifika každého zákazníka až po úvodní webovou stránku s individuálními marketingovými materiály, včetně katalogu se zájezdy dle předpokládaných preferencí klienta. Součástí kampaně navíc bylo – po dokončení objednávky – vytvoření osobního cestovního poukazu a přibalení průvodce i časopisu s obsahem relevantním k vybrané destinaci.

Výrobu široké škály materiálů zaštiťoval systém pro správu workflow a výstupů PRISMA, který řídil řadu samostatných úloh nad různorodými produkčními technologiemi. Ke slovu tak například přišla flatbed tiskárna Océ Arizona 1280 GT při výrobě složek, vysokorychlostní barevné archové řešení imagePRESS C10000VP i kontinuální inkoustové tiskové stroje ColorStream a ImageStream pro výrobu časopisů, poukazů a dalších prémiových materiálů zasílaných poštou.

Za vyzdvihnutí stojí i prezentace řady integrovaných dokončovacích řešení od partnerů společnosti Canon, včetně firem IBIS, Horizon, Hunkeler a Tecnau.  Zákazníci si mohli přímo v akci prohlédnout ucelené řešení pro výrobu knižních publikací a produkci časopisů, od tisku z role až po finální nařezaný, složený a perfektně svázaný nebo sešitý produkt. Spolu se svými partnery z oblasti papírových materiálů Canon účastníky seznámil i s novinkami v oblasti společně vyvíjených inkoustových materiálů.

Mezi prezentované technologie značky Canon patřily také některé novinky z veletrhu drupa 2016. Návštěvníci veletrhu se mohli seznámit například s novým Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ ImageStream 2400, Océ VarioPrint i300 včetně rozšíření ColorGrip a s imagePRESS C10000VP.

„Veletrh Commercial Printing Business Days jasně potvrdil pozici společnosti Canon jako ideálního partnera. Během veletrhu jsme sice uzavřeli několik významných zakázek, ale mnohem důležitější je, že jsme návštěvníkům poskytli pozitivní vizi, jak využít tisk pro ziskové podnikání i v budoucnu. Navíc jsme posílili jejich důvěru ve schopnost přinášet koncovým klientům skutečnou přidanou hodnotu,“ dodává Peter Wolff.

O společnosti

Canon Europe je regionální obchodní a marketingové zastoupení japonské společnosti Canon Inc., která působí celkem ve 116 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 000 lidí.

Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 s cílem nabízet zákazníkům nejkvalitnější fotoaparáty dostupné na trhu. Fascinace obrazem a jeho možnostmi ale Canon podněcovala k rozšíření vlastních technologií do mnoha dalších oblastí trhu. Společnost se tak etablovala jako přední světový dodavatel spotřebitelských i podnikových řešení pro zpracování obrazu. Portfolio značky Canon zahrnuje široký sortiment produktů – od digitálních kompaktních fotoaparátů a zrcadlovek přes televizní kamery a přenosné rentgenové přístroje až po multifunkční a produkční tiskárny. Společnost Canon pro všechny tyto produkty poskytuje vysoce kvalitní podporu a řadu služeb s přidanou hodnotou.

Canon intenzivně investuje do výzkumu a vývoje s cílem přinášet nejhodnotnější a nejinovativnější produkty a služby, které uspokojí tvůrčí potřeby zákazníků. Značka Canon tak všem zákazníkům – od amatérských fotografů až po profesionální tiskárny – umožňuje plně uplatnit jejich zaujetí pro obraz.

Podnikovou filozofií společnosti Canon je Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“. V rámci regionu Evropy, Středního východu a Afriky usiluje společnost Canon Europe o trvale udržitelný růst a cíleně se zaměřuje jak na omezení environmentálních dopadů svých činností, tak i na to, aby zákazníkům nabídla produkty, řešení a služby, pomocí kterých mohou i oni snížit svůj negativní vliv na životní prostředí. Canon je držitelem globální certifikace dle standardu ISO 14001, která potvrzuje prvotřídní přístup společnosti k otázkám ekologie a ochrany přírody.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.