Kiwi.com nabírá zaměstnance pomocí dronů, loví především IT a developery

Brno, 25. října 2016 – Nábor v řadách IT odborníků se alespoň v Brně stává tvrdým bojem. Technologická společnost Kiwi.com se rozhodla lovit nové zaměstnance přímo v jejich práci. K tomu využila, jak je jí vlastní, nové technologie a unikátní nápad. Do ulic vyrazila s drony. (TZ)

Odkaz na video: https://www.facebook.com/kiwicom247/?fref=ts

„Získat kvalitní lidi dnes není úplně jednoduché. Inteligentní a zvídaví zaměstnanci potřebují pracovat v inspirativním prostředí, které jim umožní neustále růst. V Kiwi.com věříme, že přesně toto je přístup, kterým ukážeme pravou podstatu práce u nás, a zaujmeme talentované developery,” uvedla personální ředitelka Kiwi.com Kateřina Gábová.

Nápad na video vznikl v momentě, kdy vývojářská společnost Avast oznámila chystanou akvizici další technologické firmy AVG. V průběhu natáčení se produkce rozrostla ještě o “útok” na zaměstnance společnosti NetSuite, kterou plánuje odkoupit americký Oracle.

„Věděli jsme o chystaných akvizicích a chtěli jsme posílit náš tým developerů. Proč “nezaútočit” na naše konkurenty? Navíc se nám podařilo udělat z chyby přednost. Někdy, když chcete nabrat chytré lidi, musíte na to hloupými způsoby,” naráží technologický ředitel Kiwi.com Jozef Képesi na fakt, že si k natáčení štáb vybral špatnou budovu společnosti NetSuite.

Informace o Kiwi.com

Kiwi.com je inovativní celosvětový vyhledávač letenek, který se zaměřuje na kombinace nespolupracujících aerolinek, kde je schopen díky vlastnímu vyspělému technickému řešení vyhledávat unikátní letecká spojení a cenové nabídky letenek, které následně prodává se zárukou na navazující lety.

Kiwi.com patří k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v regionu. První prodeje letenek zrealizoval v březnu roku 2013 v jednotkách kusů, zatímco dnes jeho měsíční obrat dosahuje téměř miliardy korun.

„Od počátku nechápeme Kiwi.com jako prostého prodejce letenek, ale jako službu. Chceme našim zákazníkům přinést takové kombinace možností leteckých spojení, které standardní vyhledávače nenabízejí a které jsou navíc příznivé pro zákazníkovu peněženku,“ tvrdí zakladatel Kiwi.com Oliver Dlouhý.

 

Reklamy