Serveru Blesk.cz, patřícímu pod mediální dům CZECH NEWS CENTER a.s., se v září dařilo – opět zvýšil počet RU a rubrika Celebrity se posunula na druhou příčku v kategorii bulvárních magazínů. (TZ)
Blesk.cz drží už několikátý měsíc v řadě svůj rostoucí trend. Dlouhodobě posiluje zejména rubrika Celebrity.
Ta v září přeskočila web Extra.cz a v kategorii bulvárních magazínů obsadila skvělé druhé místo v počtu reálných uživatelů (RU 1 553 000). V měsíčním počtu PV (70 000 000) vykázala rubrika Celebrity 111% nárůst v porovnání se zářím loňského roku. Velké oblibě se těší i projekt krimi zpravodajství Kriminálka Blesk.
Celý měsíc pak byl ve znamení příprav na krajské a senátní volby, kdy Blesk.cz během předvolebních týdnů uskutečnil debaty s kandidáty na hejtmany ve všech krajích. Volební speciál vyvrcholil závěrečnou debatou všech lídrů a celodenním živým volebním vysíláním.
Zdroj: NetMonitor – SPIR – Gemius & Mediaresearch, září 2016
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a téměř 4,5 milionu návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. Časopisy Reflex, Svět motorů a ABC získaly ocenění v soutěži Časopis roku 2015.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR, a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.