Cloudová řešení SAP pro oblast řízení lidského kapitálu bodovala v reportu společnosti Gartner

PRAHA, Česká republika – 31. října 2016 — SAP SuccessFactors, lídr v oblasti řízení lidského kapitálu (Human Capital Management – HCM) a přední výrobce softwaru pro talent management a HR procesy, byl oceněn analytickou společností Gartner v reportu s názvem „Critical Capabilities for Cloud Human Capital Management (HCM)“. SAP SuccessFactors získal nejvyšší skóre hned ve dvou kategoriích – v oblasti Core HR a Talent HCM pro velké globální firmy (4,02 z 5) a v oblasti řešení HCM pro středně velké firmy sídlící v Evropě (3,85 z 5). (TZ)

Ve vůbec prvním reportu společnosti Gartner zaměřeném na kritické schopnosti řešení pro oblast řízení lidského kapitálu byli dodavatelé hodnoceni na základě řady kritérií, mezi nimiž nechyběla například práce s talenty nebo celková spokojenost zákazníků. O úspěchu řešení SAP SuccessFactors HCM svědčí právě jeho vítězná nasazení ve společnostech Edgewell Personal Care (kategorie Core HR a Talent HCM pro velké globální firmy) a Terumo (HCM pro středně velké firmy sídlící v Evropě). Ty oceňují zejména způsob, jakým jim řešení pomohlo zlepšit komunikaci a práci se zaměstnanci, dosáhnout finančních úspor a hlavně obchodních cílů.

„Nadále budeme investovat do rozvoje našeho HCM řešení,“ říká Mike Ettling, prezident SAP SuccessFactors, a dodává: „všude ve světě se na nás obracejí zákazníci, kteří chtějí kompletně digitalizovat své podnikání za využití naší in-memory databáze SAP HANA. Spolu se dvěma takovými zákazníky jsme teď uspěli v reportu Gartner, a to právě díky bezkonkurenčním vlastnostem našeho cloudového HCM řešení.“

Kompletní report „Critical Capabilities for Cloud Human Capital Management (HCM)“ je k dispozici zde.

Více informací najdete v a SAP News Center. Sledujte SAP na Twitteru @sapnews.

O společnosti SAP

SAP (NYSE: SAP), lídr na trhu s podnikovým aplikačním softwarem, pomáhá firmám všech velikostí a ze všech oborů k lepšímu fungování. SAP umožňuje lidem a organizacím efektivnější spolupráci a využití podnikových informací bez ohledu na to, zda je využíván pracovníky v kancelářích nebo členy představenstva, na skladě nebo v prodejně, na klasických počítačích nebo mobilních zařízeních. Díky tomu jim umožňuje mít vždy náskok před konkurencí. Aplikace a služby společnosti SAP pomáhají více než 335 000 zákazníků v dosahování vyšších zisků, v udržitelném růstu a v přizpůsobování se aktuálním potřebám. V České republice působí společnost od roku 1992 a dosud získala více než 1 300 zákazníků z oblasti podniků, finančních institucí a organizací veřejné správy. Další informace naleznete na www.sap.com.