„Černý týden zvýšil tržby našeho e-shopu o 73 %. V kamenných prodejnách jsme zaznamenali v pátek a o tomto víkendu nejvyšší tržby v letošním roce, přestože akčních dnů bylo v průběhu roku více,“ říká Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datartu. (TZ)
Hned na začátku Černého týdne se vyprodaly nejzajímavější kousky z malých kuchyňských spotřebičů a produktů péče o tělo. Po celý týden zákazníci nejvíce nakupovali herní konzole, mobilní telefony a TV, u kterých byl předtím velký útlum v prodejích. Naopak nejmenší zájem byl o velké kuchyňské spotřebiče.
V příštím roce chce Datart Černý týden určitě zopakovat. „Potvrdilo se, že Black Friday je už definitivně etablovaný v Česku. Lokální společnosti ho domestikovaly tak, aby se přizpůsobily potřebám zákazníků a prodaly co nejvíce. Na Slovensku jsme prozatím takový boom nezaznamenali,“ říká Jan Samko, marketingový ředitel Datartu.
U některého zboží dosáhly slevy až 83 %, průměrná sleva byla 38 %. Slevy se týkaly řady zboží od příslušenství, drobné elektroniky, smartphonů, přes herní konzole a televize, až po velké domácí spotřebiče, tedy všechny vánoční bestsellery. Zlevněné zboží bylo možné pořídit od pondělí 21. listopadu do neděle 27. listopadu v kamenných prodejnách Datart i na e-shopu www.cernytyden.cz.