Miniprůzkum Pepa.cz o vánočním prodeji hraček:

Z předvánoční ankety slevového portálu Pepa.cz, které se zúčastnilo více než 1000 zákazníků z celé České republiky, vyplývá, že většina rodičů (54 %) je ochotna utratit za dárky pro dítě přes 2000 Kč. Nejvíce se prodává lego, auta, panenky, stavebnice, plyšáci a PC. Jednomu dítěti kupují rodiče 3 až 7 dárků. (TZ)

  • Rodiče letos kupují dětem 3 -7 dárků,
  • 54 % utrácí za hračky přes 2000 Kč na dítě
  • 67 % dětí věří na Ježíška

„Tato čísla potvrzují i dosavadní prodeje hraček na Pepa.cz. Kromě hraček letos vánočním nákupům dominovaly fotoprodukty, zážitky a wellnes pobyty. Dle dosavadních vánočních prodejů je znát, že jsou zákazníci letos ochotni kupovat dražší zboží a služby než v minulých letech.“ uvádí Jana Bačová, marketingová manažerka Pepa.cz.

Zajímavosti z předvánoční ankety o prodeji hraček:

 

  • 61 % nakupujících na Pepa.cz tvoří rodiče, většina z nich má dvě děti; zajímavé je, že 8 % má 4 děti
  • 67 % dětí věří na Ježíška
  • 83 % rodičů tvrdí, že si každý den se svými dětmi hraje  

 

O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl na přelomu roku 2010 a 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP pěti tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českém slevovém trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.