Nový web vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA Automix.cz informuje i pomáhá

Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA na přelomu roku spustilo nový webový projekt Automix.cz. Jedná se o dynamický automobilový server, který uživateli nabízí celou škálu informací z auto moto světa. (TZ)

Čtenář zde najde aktuální informace, bez kterých se žádný řidič neobejde. Dále testy nejnovějších a nejzajímavějších vozů, zábavná videa a fotografie luxusních vozů. Automix.cz spojuje klasický obsahový web s aktuální nabídkou ojetých vozů k prodeji. I proto se stal jedním z nejkomplexnějších autowebů na českém internetu.

Jedinečnost serveru Automix.cz spočívá v jeho širokém záběru. Věnuje se vozům novým i ojetinám a tématům, která mají dopad na život řidičů v celé republice.

„Automix.cz chce být užitečným rádcem, který testuje, srovnává a pomáhá, ale současně i zábavným místem pro všechny nadšence, pro něž jsou auta víc než jen dopravní prostředek,“ uvedl Petr Bednář, ředitel digitální divize.

VLTAVA LABE MEDIA tak rozšiřuje své online portfolio o segment webů orientovaných primárně na muže, který v nabídce zatím chyběl.

 

VLTAVA LABE MEDIA a.s. je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 17 % trhu. Je součástí investiční skupiny Penta Investments, do které patří i největší slovenské vydavatelství News & Media Holding. VLTAVA LABE MEDIA vydává Deník, nejčtenější zpravodajský deník v České republice a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, Magazín Šíp a měsíčník Dům a zahrada. VLTAVA LABE MEDIA vydává největší počet televizních časopisů TV magazín, TV star, TV mini, TV expres a Křížovkářský TV magazín. Součástí portfolia jsou onlinové tituly www.denik.cz, www.dotyk.cz, www.kafe.cz, www.cars.cz a www.automix.cz.