Deníky Blesk a Aha! v listopadu – mírný nárůst pultového prodeje i předplatného

Deník Blesk a deník Aha! vykazály v listopadu mírný nárůst ve volném prodeji oproti předchozímu měsíci – Blesk zaznamenal pultový prodej 182 886 kusů, deník Aha! 48 688 kusů. Zmiňované deníky si také v listopadu udržovaly meziroční nárůst předplatného. Ve srovnání s listopadem předchozího roku je u Blesku nárůst o 1,9 %, u Aha dokonce o 4,3 %! (TZ)
Ani časopisy CNC si v listopadu nevedly špatně. Týdeník Reflex si meziročně polepšil o 5 %! Popáté po sobě vykazoval prodeje nad 60 tisíc kusů.

Nejlepším loňským výsledkem se mohl pyšnit Blesk Vaše recepty. V listopadu se ho prodalo 134 723 kusů.

Druhý nejlepší prodej má za sebou také měsíčník Blesk Hobby. Listopad se 47 483 prodanými kusy potvrzuje skvělé výsledky v roce 2016, prodejní nárůst oproti roku 2015 (1–11/2016 vs. 1–11/2015) je 4,3 %.

Blesk Křížovky si také meziročně polepšily o 2,4 % na 37 600 prodaných kusů.

Svět motorů i v listopadu podtrhnul skvělé výsledky v celém roce. Oproti listopadu 2015 se zvýšil prodej o 2,1 %, ve srovnání s celým rokem 2015 (1–11/2016 vs. 1–11/2015) si pak udržel téměř 5% nárůst.

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů

oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a téměř 4,5 miliónu návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. Časopisy Reflex, Svět motorů a ABC získaly ocenění v soutěži Časopis roku 2015.

Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR, a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.