Praha 11. ledna 2017 – Pracovní agentura Wincott People, specializující se na přidělování kvalifikovaných zaměstnanců i manuálních pracovníků do přibližně pěti stovek firem na území České a Slovenské republiky, úspěšně ukončila oficiální jednání o strategickém partnerství a k 31. 12. 2016 koupila své dva větší konkurenty – společnosti XAWAX a McROY. Wincott People se díky této transakci stává dvojkou na trhu pracovních a personálních agentur v ČR a SR. Ambiciózní investiční
a pro-růstový byznys plán Wincott People pro následující období zahrnuje nejen cíl stát se leaderem bývalého „federálního“ trhu, ale také zásadně ovlivňovat trendy a pracovní agendu v celém regionu střední a východní Evropy z pozice respektovaného „vyzyvatele“. (TZ)
„Společnost Wincott People vstoupila kapitálově i organizačně do pracovní agentury XAWAX
a pracovní a personální agentury McROY. Jde o přátelské spojení tří firem se společným zaměřením na lidské zdroje a přidělování pracovníků předním výrobním firmám hlavně v oblasti automobilového, strojírenského a elektrotechnického průmyslu, logistiky, potravinářství a také v oblasti maloobchodu. Výborně se doplňujeme svými silnými stránkami, zákaznickým portfoliem i teritoriem působnosti. Navíc teď můžeme „těžit“ ze vzájemné synergie a rozšířit dosavadní dovednosti i o nové specializace, tedy například personální poradenství a recruitment pracovníků pro kvalifikované nemanuální pozice a střední či vyšší manažerské pozice. Naším společným cílem je se stát ve velmi blízké budoucnosti jedničkou mezi pracovními agenturami. Již nyní dáváme dohromady v Čechách, na Moravě
a Slovensku práci téměř 10 000 lidem,“ potvrzuje Jan Hendrych, CEO skupiny Wincott People.
Zakladatelé firem Wincott People, XAWAX i McROY budou i nadále působit v řídících pozicích.
„Nejvýznamnější konsolidace na trhu pracovních agentur za posledních několik let přitom významně podpoří obecnou mobilitu pracovních sil v ČR a SR. Zároveň přináší výhody nejen uchazečům o práci, ale i našim stávajícím zaměstnancům a zákazníkům – tj. firmám, které řeší akutní nedostatek lidí. Všem našim zaměstnancům již nyní nabízíme mnohem více příležitostí k uplatnění, které jim bude lépe vyhovovat – např. s ohledem na typ provozu, zemi, vzdálenost od bydliště, pracovní dobu apod.,“ doplňuje Jan Hendrych a dodává: „Našim zákazníkům teď můžeme s téměř 10 000 zaměstnanci pomáhat ještě flexibilněji řešit personální potřeby a optimalizovat tak jejich výkon, a to i v době kritického nedostatku kvalifikovaných, a dokonce i nekvalifikovaných pracovníků. Navíc, jako finančně silný a zkušený partner, přinášíme firmám nejen jistotu do obchodního vztahu, ale i jednodušší operativu při zpracování administrativních kroků souvisejících s přidělováním pracovníků,“ vyjmenovává Jan Hendrych.
To, že agenturní zaměstnávání dokáže konkurovat „standardnímu“ zaměstnaneckému poměru dokazuje i fakt, že skupina Wincott People má k dispozici k 1. 1. 2017 44 ubytoven s celkovou kapacitou 6 000 lůžek v blízkosti velkých průmyslových areálů, kde ubytovává své zaměstnance (a to dokonce i v páru se svým partnerem či partnerkou) se slevou 15 – 25 % z ceníkové ceny. Společným standardem ubytoven Wincott People je například vlastní sociální zařízení, lednička i televize na pokoji, a dále vybavená kuchyňka na patře, nepřetržitá ostraha, každodenní úklid, bezplatné parkování a Wi-Fi v celém objektu zdarma. „Z hlediska časového je pro Wincott People samozřejmostí i zajištění autobusové dopravy k místu výkonu práce a poskytování dalších benefitů, jako příspěvek na pracovní oděv, obuv a pomůcky. Pracovníkům, kteří nají chuť se dále rozvíjet, zprostředkováváme absolvování odborných zkoušek nebo např. pomůžeme s obnovením licence či certifikace,“ uzavírá Jan Hendrych za Wincott People.
O společnosti
Wincott People je mezinárodní skupina poskytující firmám flexibilní řešení v oblasti lidských zdrojů. Specializuje se na vyhledávání a výběr zaměstnanců především dělnických profesí – kvalifikovaných i nekvalifikovaných – a jejich dočasné přidělování zejména v oblasti automobilového a strojírenského průmyslu i v dalších odvětvích. Poskytuje kompletní služby od náboru vhodných pracovníků, přes jejich školení, nastavení motivačního systému, až po zajištění personální a mzdové agendy včetně administrativních úkonů vůči státním orgánům. Nově poskytuje i služby personálního poradenství
a recruitment pracovníků pro kvalifikované nemanuální pozice a střední či vyšší manažerské pozice.
Společnost s odhadovaným konsolidovaným ročním obratem 2,8 mld. Kč (za rok 2016) působí především v rámci České
a Slovenské republiky. Poskytuje služby více než pěti stovkám klientů a zaměstnává téměř 10 000 lidí.