Friendly Friends zajistí komunikaci značky Sherlock

Praha, 26. ledna 2017 – Korporátní a produktovou komunikaci značky Sherlock působící v oblasti vývoje, výroby a montáže bezpečnostních dveří zajišťuje od počátku roku agentura Friendly Friends. (TZ)

Cílem komunikace je nejen zvýšit povědomí o značce Sherlock a skupině ASSA ABLOY Door Czech Republic, které je Sherlock od 1. ledna 2017 součástí, ale i edukovat veřejnost v oblasti zabezpečení domů a bytů.

„Naše společnost si zakládá na profesionalitě v oboru, jejíž nedílnou součástí je i externí komunikace. Zatím jsme pracovali na konsolidaci společnosti, struktury a začlenění do skupiny ASSA ABLOY. V roce 2017 už ale chceme pracovat na zvyšování povědomí značky Sherlock i celé společnosti. Agentura Friendly Friends nám pomůže nejen s PR, ale
i s komunikací na sociálních sítích, především na Facebooku“, říká Viktor Helísek, Business Unit Manager společnosti ASSA ABLOY Door Czech Republic.

O Sherlock

Sherlock působí v oblasti vývoje, výroby, montáže a servisu bezpečnostních dveří. Současně zajišťuje i komplexní dodávky mechanických zabezpečovacích systémů, jako jsou například trezorová technika, mříže, kování, vložky či doplňky do systémů elektronického zabezpečení a kontroly vstupu.

Společnost vznikla v roce 1921. Působí v České republice, na Slovensku v Rakousku a Maďarsku. V roce 2013 se stala členem skupiny ASSA ABLOY a na základě fúze v rámci koncernu ASSA ABLOY se od 1.1.2017 prezentuje pod názvem ASSA ABLOY Door Czech Republic a.s.