Praha, 7. února 2017 – Přestože celá kategorie zpravodajských webů meziročně klesla v návštěvnosti o 20 %, zpravodajský web Deník.cz jde proti proudu. Podle lednových výsledků NetMonitoru rostl web Deník.cz v lednu 2017 o 33 % proti stejnému období loňského roku – z 46,2 milionů PV na 61,6 milionů zobrazených stran. (TZ)
Ani další onlinové projekty nezůstávají pozadu a dosahují vysokých nárůstů. Nejvýrazněji to je vidět na ženském webu Kafe.cz, které meziročně vyrostlo o 458 % na 11,7 milionů PV. Celkově weby VLTAVA LABE MEDIA navštěvují 2,8 miliony reálných uživatelů. Prostřednictvím mediazastupitelství AdActive vydavatelství prodává inzerci se zásahem téměř 5 milionů reálných uživatelů českého internetu.
„Ve vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA jsme v loňském roce provedli spoustu větších i menších úprav na online produktech. Stejně tak jsme změnili workflow redakční práce a zavedli nové nástroje pro sledování úspěšnosti našeho obsahu na internetu. Lednové výsledky ukazují, že jsme se vydali správným směrem,“ uvedl Petr Bednář, ředitel digitální divize.
VLTAVA LABE MEDIA a.s. je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 17 % trhu. Je součástí investiční skupiny Penta Investments, do které patří i největší slovenské vydavatelství News & Media Holding. VLTAVA LABE MEDIA vydává Deník, nejčtenější zpravodajský deník v České republice a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení a měsíčník Dům a zahrada. VLTAVA LABE MEDIA vydává největší počet televizních časopisů TV magazín, TV star, TV mini, TV expres a Křížovkářský TV magazín. Součástí portfolia jsou onlinové tituly www.denik.cz, www.dotyk.cz, www.kafe.cz, www.cars.cz a www.automix.cz.