Publicis One představuje agenturu Ninah

V rámci komunikační skupiny Publicis One začíná v Praze od dubna působit agentura Ninah. Jejím cílem je poskytnout klientům kompletní škálu nástrojů v oblasti marketingových analytických služeb, správy dat, ekonometrického a atribučního modelování. Ninah vzniká sloučením výzkumných oddělení Starcom Mediavest a Zenith.

Agentura Ninah zohledňuje fakt, že pro marketingový úspěch jsou stále důležitější data, a označuje se za agenturu pro marketingové poradenství vycházející z objektivních skutečností. Rozhodujícím faktorem je zde kombinace výsledků z oborů analýzy dat a výzkumu ve formě připisování a pokročilého modelování návratnosti investic.

Osmičlenný tým české kanceláře agentury Ninah vede Michal Šeda, který doposud zastával pozici ředitele výzkumu v agentuře Zenith. Ninah představil na konferenci Data Day v úterý 4. dubna v holešovické galerii DOX.

„Pokud chce klient zvýšit svůj marketingový úspěch prostřednictvím inteligentního využívání dat, musí pochopit, jaká data potřebuje a jak je může využít,“ říká Michal Šeda a dodává: „Příliš mnoho zadavatelů reklamy se bohužel stále omezuje na pouhý sběr dat. Jakožto globální agentura zabývající se poradenstvím, pomáháme našim klientům vidět záležitost jako celek a přinášíme jim pochopení situace, které má přímý vliv na úspěch jejich podnikání.“

„Data hrají čím dál tím větší roli při plánování a vyhodnocování mediálních kampaní a při tvorbě cílené kreativy na základě dat pro vybrané cílové skupiny. Proto jsem rád, že jsme letos mohli v rámci Publicis One také v Praze odstartovat působení agentury Ninah, která se bude specializovat na sofistikované metody práce s daty,“ říká Tomáš Varga, CEO skupiny komunikačních agentur Publicis One, a dodává: „Jsem přesvědčen, že kolegové z Ninah budou dalším přínosem pro naše klienty, kterým poskytujeme kompletní marketingové řešení.“

O Publicis One

Publicis One je globální podnik v oblasti komunikací, který pod jednou střechou spojuje agenturní schopnosti a odborné znalosti Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaný okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se aktuálně projevuje v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, MediaVest | Spark, Optimedia | Blue 499), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu „V jednotě je síla“ („The Power of One“).