Skupina MOL kontaktuje mladé talenty prostřednictvím inovativního konceptu zpráv v prostředí Facebooku

(Praha, 6. 4. 2017) Přes 1,86 miliardy lidí se podívá na svůj profil na Facebooku přinejmenším jednou za měsíc a více než 900 milionů lidí ve stejném období využije na této sociální síti službu Messanger. Tato čísla jsou tak působivá, že firmám nedá, aby se nepokusily najít rychlé a účinné metody, jak tyto lidi kontaktovat. Robot určený pro konverzaci nebo chatbot představuje zcela nový nástroj, na který se lidé mohou obracet a on jim okamžitě odpoví. Slučuje se v něm umělá intelligence s lidskou schopností komunikovat. 

Cílem mezinárodního programu GROWWW Skupiny MOL je vyhledávat nejlepší absolventy a mladé profesionály rozličných oborů. Jelikož komunikační platformou číslo jedna je pro mladé lidi Facebook Messanger, nasazení chatbotů pro účely náboru je přirozeným krokem, s jehož pomocí je Skupina MOL schopna efektivně oslovit tu pravou cílovou skupinu. Díky Messenger botu mohou zájemci dostávat informace o náborovém a rozvojovém programu GROWW, představí se jim ambasadoři projektu a služba rovněž asistuje při vyhledávání volných pozic ve firmě.

Když se před rokem hlásila Lucka Hokrová na pozici GROWWW, hledala všechny informace o programu na oficiálních stránkách společnosti. „Představa, že se vše potřebné dozvím snadno a rychle přes chat ve svém telefonu je skvělou změnou a pevně věřím, že se stane plnohodnotným kanálem pro komunikaci s mladými a nadějnými lidmi,“ říká absolventka tohoto programu, která se aktuálně ve Skupině MOL věnuje marketingu GROWWW.

„Naše role je být připraveni na budoucí výzvy. Každý den se přesvědčujeme o tom, že cesta vpřed nebude možná bez inovací. Role programu GROWWW je spojena s vyhledáváním mladých odborníků, s jejichž přispěním budeme úspěšní i v budoucnosti. Proto jsme se rozhodli využít novou inovativní metodu pro jejich nábor,“ řekla Zdravka Demeter Bubalo, viceprezidentka Skupiny MOL pro oblast lidských zdrojů.

Jak se zapojit do konverzace s GROWWW chatbotem? Otevřete si svůj Facebook Messenger, zadejte do vyhledávače ‘Growww’ a konverzaci v angličtině začněte pozdravem ‘Hi’. Případně klikněte zde pro desktopovou verzi.

Informace o programu GROWWW

GROWWW je náborový a rozvojový program Skupiny MOL. Jeho prostřednictvím Skupina MOL vyhledává mladé lidi s otevřenou myslí, kteří jí pomohou uskutečnit její Strategii 2030 poskytovat nejkvalitnější a nejžádanější služby lidem na cestách. Čerství absolventi a mladí odborníci, jejichž pracovní zkušenost doposud nepřesáhla jeden rok a budou chtít spojit svoji budoucnost s jednou z největších společností ve střední a východní Evropě, mohou díky němu rozvíjet své profesní cíle.

V rámci programu pro rok 2017 chce Skupina MOL obsadit celkem 176 pracovních míst v devíti zemích, z toho pět v České republice, odborníky z oblastí inženýrství, IT, ekonomiky, přírodních a společenských věd. Vedle České republiky jsou dostupná pracovní místa v Polsku, Rakousku, Maďarsku, Slovensku, Chorvatsku, Slovinsku a Bosně a Hercegovině. Mladí odborníci se budou moci přihlásit do 14. dubna 2017.

Během dvanáctiměsíčního programu získávají „growwwers“ vhled do provozních operací Skupiny MOL, učí se přímo od zkušených manažerů či navštěvují různá výrobní zařízení. Vedle toho rovněž mají k dispozici mentora. Po skončení programu většina mladých odborníků pokračuje v pracovním poměru pro filmu.

Více o programu Growww: www.molgroup.info/growww

O MOL Česká republika:

S 308 čerpacími stanicemi je MOL druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu.