B r a t i s l a v a, 10. dubna 2017 – Letošním absolutním vítězem ankety ShopRoku na Slovensku se podruhé v řadě a celkově již pošesté stal největší středoevropský hráč na trhu s parfémy a kosmetikou Notino. Anketa ShopRoku, kterou pořádá a vyhlašuje srovnávací server Heuréka, oceňuje nejkvalitnější a nejspolehlivější e-shopy na základě hodnocení a recenzí
od zákazníků a uživatelů.
Po nedávném absolutním vítězství v České republice přidalo Notino vítězství v anketě ShopRoku i na Slovensku. Navíc to vypadá, že je Slovensko pro Notino doslova baštou. Absolutní vítězství z minulého roku se e-shopu s parfémy a kosmetikou v této zemi letos podařilo v silné konkurenci obhájit a zároveň se stal i vítězem v kategorii Krása a zdraví.
„Slovensko je pro nás jedním ze zásadně důležitých trhů. Fakt, že se těšíme velké popularitě a hlavně důvěře zákazníků, je pro nás velkou ctí a příjemnou odměnou za dlouhodobě kvalitní a vstřícný přístup ke slovenským zákazníkům,“ zhodnotil Michal Zámec, ředitel a zakladatel Notino, absolutní vítězství v anketě ShopRoku.sk.
„V situaci, kdy jsou trhy v evropském i celosvětovém měřítku vlivem různých politických událostí značně nestabilní, je pro nás velmi příjemné zjištění, že si v České republice i na Slovensku držíme silnou, spolehlivou a hlavně důvěryhodnou pozici před zákazníky,“ komentuje Michal Zámec a dodává: „Je samozřejmě na místě vyslovit velkou pochvalu našim pracovníkům na Slovensku. Ocenění ShopRoku bychom bez jejich obětavé práce nikdy nemohli získat. Patří tedy hlavně jim.“
Notino se aktuálně nachází ve velmi dynamickém období. Na konci roku 2016 provedlo rebranding z názvu parfums.sk na Notino, rozšířilo své aktivity v Německu akvizicí tradiční firmy Muessler Beaty a aktuálně se chystá ke vstupu na několik dalších zahraničních trhů.
O Notino.cz:
Notino.cz (původním názvem parfums.cz), člen Internet Shop, s.r.o., je jedničkou na českém i středoevropském trhu e-shopů v oblasti parfémů, kosmetiky a péče o tělo a patří mezi čtveřici největších e-shopů na českém trhu ve veškerých kategoriích spotřebního zboží. Je aktivní na čtrnácti trzích, jsou mezi nimi Spojené státy americké, Velká Británie i Čína. V roce 2012 vykázala společnost notino.cz obrat přesahující 1,5 miliardy korun a vyexpedovala skoro 1,5 milionů objednávek, o rok později vzrostl její obrat na 2,5 miliardy korun. V roce 2016 společnost zaznamenala tržby ve výši 5,9 miliardy korun a změnila název z parfums.cz na notino.cz.