Obchodní galerie Nová Karolina přivítala Notino

Ostrava dostala předčasný vánoční dárek v podobě moderní „kamenné“ parfumerie Notino. V prostorách ostravského obchodního centra Nová Karolina zákazník získává možnost vyzkoušet si osobně, které parfémy a kosmetika mu budou vyhovovat nebo si nechá poradit od zkušených profesionálů. Poté může na místě vybrané zboží zakoupit za stejně výhodné ceny jako na internetu, nebo si vše nechat projít hlavou a v klidu domova objednat v e-shopu notino.cz. (TZ)

Na podzim letošního roku spatřila světlo světa nová beauty značka. Lídr českého trhu beauty e-shopů parfums.cz si změnil jméno na globální značku notino.cz. Důvodem bylo sjednocení tváře ve všech 14 zemích, ve kterých tento rychle rostoucí obchod dávno neprodávající jen parfémy dosud působil pod 10 různými názvy.

Otevíráním „kamenných“ parfumerií realizuje Notino koncept propojování internetového nakupování s tradičním a do jisté míry nenahraditelným osobním zážitkem v prodejně. Přesto značka Notino chce nadále přinášet zákazníkům výhody obou přístupů. Na místě si zákazníci mohou všechny vůně a přípravky vyzkoušet, porovnat a požádat o radu zkušené beauty konzultantky, které znají ty nejlepší tipy a trendy z oblastí parfémů, vizážistiky či péče o vlasy. A pak si buď zboží koupit a hned odnést, nebo objednat z pohodlí domova. Cena je u obou způsobů stejná a nezřídka třeba i poloviční oproti klasickým kamenným parfumeriím.

Zbrusu nová prodejna v Nové Karolině se pyšní rozlohou 240 m2 a najdete v ní nejen prověřené bestsellery světových značek, ale také inspirativní novinky. Vybírat můžete z dámských a pánských parfémů, dárkových kazet, bio, dermo, pleťové, tělové i dekorativní kosmetiky, nezbytností jako EOS, spousty beauty doplňků a vychytávek, balistik do koupele i neustále se rozšiřujícího sortimentu dětské kosmetiky. Notino.cz nabízí i spoustu světových a v Česku jinde nedostupných značek ─ za zmínku stojí například ucelená řada bio kosmetiky Soaphoria, která si zakládá na tradiční ruční výrobě a používání esenciálních olejů. Kompletní sortiment internetového obchodu notino.cz čítá přes 55 000 produktů a e-shop má vše k dispozici ve vlastním centrálním skladě v Brně. Zboží, které není k dispozici přímo na prodejně, lze na místě objednat a do druhého dne vám bude doručeno domů, nebo do kanceláře. Případně se pro něj můžete opět zastavit na prodejně či vyzvednout v jedné z poboček Zásilkovny.

Součástí prodejny je také make-up koutek, kde se zákaznice mohou nechat nalíčit a vyzkoušet si tak, zda jim vybraná dekorativní kosmetika bude vyhovovat. Zdarma je i flash make-up (líčení v 5 minutách). Make-up koutek si Ostravané tak oblíbili, že z Nové Karoliny míří i na další prodejny. Návrh interiéru prodejny byl řešen interně pod vedením manažera Patrika Cirbuse. Koncept Notino se neustále vylepšuje ve spolupráci s prvotřídními francouzskými architekty z Volcan Design, kteří jsou špičkou v oboru a stáli za projekty jako Kiehl´s, Lancome institut, Guerlain, Marionnaud či Urban Decay.

Shrnuto a podtrženo. Notino, nová značka, nová prodejna v Ostravě. To určitě stojí za návštěvu.

notino.cz

Notino.cz (původním názvem parfums.cz), člen Internet Shop, s.r.o., je jedničkou na českém i středoevropském trhu e-shopů v oblasti parfémů, kosmetiky a péče o tělo a patří mezi čtveřici největších e-shopů na českém trhu ve veškerých kategoriích spotřebního zboží. Je aktivní na čtrnácti trzích, jsou mezi nimi Spojené státy americké, Velká Británie i Čína. V roce 2012 vykázalo notino.cz obrat přesahující 1,5 miliardy korun a vyexpedoval skoro 1,5 milionů objednávek, o rok později vzrostl jeho obrat na 2,5 miliardy korun. Loni zaznamenal tržby ve výši 4,5 miliardy korun. V roce 2016 společnost změnila název z parfums.cz na notino.cz. Postupně rozšiřuje také síť svých kamenných prodejen, kde mohou zákazníci nakupovat za e-shopové ceny.