Newcast pracuje pro Nordic Telecom

Contentová agentura Newcast nově pracuje pro Nordic Telecom, čtvrtého telekomunikačního operátora na českém trhu.

Agentura Newcast, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, má od dubna na starosti zajištění contentu pro čtvrtého telekomunikačního operátora na českém trhu, Nordic Telecom, který se v únoru letošního roku rebrandoval z Air Telecom. Newcast aktuálně pro klienta vyvíjí zcela nový web a spravuje jeho facebookové stránky, včetně zákaznické péče. Strategie i obsahová stránka profilu je in-line s ATL kampaní značky. V on-line kanálech je komunikace více zaměřena na konkrétní produkt, a to jediný opravdu neomezený mobilní internet na trhu.

„Těší nás, že můžeme pracovat pro Nordic Telecom, který má ambice stát se důležitým hráčem mezi telekomunikačními operátory na lokálním trhu. Věřím, že i díky naší práci klient osloví velké množství zákazníků,“ říká Anna Březinová, ředitelka contentové agentury Newcast.   

„Přehledné internetové stránky a komunikace na sociálních sítích jsou pro moderní telekomunikační společnost nezbytností. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s agenturou, která má zkušenosti na českých i zahraničních trzích,“ komentuje spolupráci s agenturou Newcast generální ředitel Nordic Telecomu Libor Dočkálek.

O společnosti Nordic Telecom

Nordic Telecom je telekomunikační operátor s vlastní sítí CDMA v pásmu 420 MHz, na které provozuje bezdrátové pevné telefonní linky a neomezené mobilní připojení k internetu o maximální rychlosti 3,1 Mb/s. Prostřednictvím partnerské sítě GSM společnosti T-Mobile funguje také jako virtuální mobilní operátor s nabídkou mobilních hlasových a datových služeb. Přes páteřní síť společnosti CETIN nabízí pevné připojení k internetu ADSL. Společnost plánuje, že ve vlastní síti CDMA přejde na technologii LTE.

O agentuře Newcast

Newcast je specializovaná digitální contentová agentura zaměřující se na brand content, live brand experiences a speciální media partnerships. V současné době Newcast funguje už ve více než 16 zemích v EU, USA, Latinské Americe a Asii a ústřední sídlo má ve Velké Británii. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace. V České republice zahájila činnost v roce 2014. Agentura je součástí komunikační skupiny Publicis One.