Praha, 22. května 2017: Společnost Huawei, třetí největší světový výrobce chytrých mobilních telefonů, otevírá na Národní třídě v Praze první zákaznické centrum v ČR. V souvislosti s firemní strategií zkvalitňování služeb zákazníkům otevírá Huawei obdobná centra po celé Evropě. Zákaznické centrum Huawei nabízí kromě odborných konzultací a možnosti vyzkoušení většiny dostupných zařízení Huawei také prodej a servis smartphonů i řadu dalších služeb.
Společnost Huawei otvírá v prostorách obchodního centra Quadrio v Praze na Národní třídě nové zákaznické centrum, které bude zákazníkům i široké veřejnosti k dispozici 7 dní v týdnu.
Návštěvníci si mohou na místě prohlédnout a vyzkoušet široký sortiment zařízení Huawei, od smartphonů, včetně nejnovějších vlajkových modelů Huawei P10, P10 Plus, přes chytré hodinky (wearables) a tablety, až po příslušenství Huawei. Všechna zařízení si mohou zákazníci na místě rovněž zakoupit, mohou využít také kvalitního servisu zařízení nebo využít možnost konzultace s odborným personálem. Otevření zákaznického centra Huawei souvisí se strategií společnosti orientovanou na zákazníka, v rámci které otevírá společnost podobná centra po celé Evropě.
Výkonný ředitel Huawei Technologies (Czech) Radoslaw Kedzia k otevření centra uvedl: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků.“
Pronájem prvního zákaznického centra Huawei v ČR zprostředkovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield. „Návštěvnost obchodních center neustále roste, zákazníci zde ocení nejen nové značky, ale také širší nabídku servisních služeb,“ doplnil Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman & Wakefield.
Služby zákaznického centra:
- prodej smartphonů, chytrých hodinek (wearables) a tabletů i s možností splátek
- servis smartphonů (výměna displeje, přehrání softwaru, záloha kontaktů, výměna baterie, aktualizace a rollback softwaru) s možností zápůjční náhradního modelu během servisu
- odborné konzultace
- pojištění zařízení
- prodej příslušenství, včetně lepených skel
- gravírovací služby pro personalizaci smartphonu
Otvírací doba zákaznického centra Huawei:
- Po – Pá 8:00 – 21:00
- So – Ne 9:00 – 21:00
Více informací o produktech Huawei naleznete na http://consumer.huawei.com/cz
Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK
O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.