Móda pro všechny: Heidi Klum pro Lidl

Heidi Klum a Lidl společně nabídnou kvalitní módu dostupnou pro každého.

Touto novou kampaní Lidl pozvedá svou nabídku oblečení na další úroveň, v nové kolekci přinese pestrost a módní trendy.

Heidi Klum a Lidl

Není žádným tajemstvím, že Heidi Klum je milovnicí módy, návrhářkou a módní ikonou určující trendy.

Dosud se však tajilo, že bude aktivně podporovat řetězec Lidl, a to v souvislosti s jeho novou módní kampaní.

Spolupráce má přitom mnohem hlubší rozměr než jen skutečnost, že se modelka stane tváří nové nabídky. Heidi Klum navrhla pro Lidl vlastní kolekci, do které promítla svůj charakteristický styl. Na její exkluzivní uvedení se mohou zákazníci řetězce těšit ještě letos.

Doufám, že se bude má kolekce lidem líbit. Její příprava mě opravdu bavila. Lidl klade stejně jako já velký důraz na výrobky, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Móda by totiž měla být nejen zábavná, ale každý by měl mít i možnost si ji dovolit,“ komentovala Heidi Klum oznámení své spolupráce s Lidlem.

„Lidl Fashion Week“

Zmiňovaná módní kampaň zahájí dlouhodobý projekt s názvem „Lidl Fashion Week“, v rámci kterého Lidl představí svou mezinárodní nabídku oblečení.  „Lidl Fashion Week“ se bude konat několikrát do roka ve všech zemích a řetězec během něj vždy nabídne exkluzivní módní kolekci. Projekt startuje právě s Heidi Klum.

Michal Farník, jednatel společnosti Lidl Česká republika, k tomu dodal: “Heidi je úžasný zdroj inspirace. Ve světových módních metropolích se cítí jako doma, vyzařuje z ní pozitivní energie a radost ze života, zároveň však zůstává přirozená. Představuje tak skvělou osobnost pro Lidl a naše zákazníky. Jsme velmi potěšeni, že v rámci akce „Lidl Fashion Week“ můžeme uvést její kolekci.”

O společnosti Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 234 prodejen. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické svou vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelné tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika