Alza rozšíří nabídku elektrovozů Tesla o Model 3

Praha, 17. 7. 2017 – Elektromobily Tesla se těší nejen oblibě zahraničních i domácích osobností, ale od jejich zařazení do nabídky Alza.cz i zájmu široké české veřejnosti. Nově firma nabídne zákazníkům i nejnovější Model 3. Na středu společnost avizuje odhalení další velké novinky, jež opět posune trh s elektromobilitou v Česku.

Nabídka elektromobilů Tesla, které lze snadno koupit online na českém e-shopu je opět širší. Alza dnešním dnem rozšířila výběr modelů S a X o nejnovější a cenově nejdostupnější Model 3. Kromě nejnovějších technologií a vysokého komfortu nabídne i dojezd 345 km na jedno nabití, dost místa pro pět dospělých osob a zrychlení z nuly na sto pod šest sekund.  

„Jako každý ajťák miluji technologie a Tesla je technologickým vrcholem. Pamatuji si, že když jsem ji objednal, zažil jsem stejný pocit, jako při čekání na první počítač. Nyní Teslou jezdím už dva roky a nadšení z ní přetrvává. Skvělá dynamika jízdy, technologie, ticho bez vibrací, a navíc není cítit benzínem a neničí naše prostředí,“ popsal zakladatel Alza.cz Aleš Zavoral, který je majitelem modelu S. 

Kromě něj vozy Tesla okouzlily například i zakladatele a majitele Seznam.cz Ivo Lukačoviče či Tomáše Čupra z Rohlik.cz: „Elektromobily kompletně změní celé odvětví autoprůmyslu. Nechápu, proč ostatní automobilky nechávají Tesle takový náskok. Mám bílý Model X a jsem neskutečně spokojen. Hlavně doufám, že si výhody ježdění v elektroautech společnost co nejdříve uvědomí. Potřebujeme tuto planetu pro naše děti a další generace. Elektromobilita je první a nejdůležitější krok, který k tomu povede,“  přiblížil Lukačovič.

„Všechny věci, které mění svět, vypadají na začátku bláznivě. A tak to bylo
i s elektromobily. Proto jsem si předloni pořídil Teslu, a i proto aktivitě Alzy fandím. Vize zeleného Rohlíku nás baví. Už příští rok bychom se například chtěli zbavit flotily závislé na fosilních palivech,“ uvedl Tomáš Čupr, zakladatel online supermarketu Rohlik.cz.  

Po zařazení modelů S a X do nabídky Alza.cz se zvedl o téma silný zájem, za pouhý týden si v e-shopu prohlédlo vozy přes 277 tisíc lidí, čímž se zařadily mezi nejsledovanější produkty vůbec. Stovky lidí též využily bezplatné zkušební jízdy po Praze, jež Alza.cz organizuje u svého showroomu v pražských Holešovicích.

Mimořádný růst zájmu českých zákazníků však zaznamenává celý segment elektromobility, což ukazují i statistiky Alza.cz. Například zájem o elektrokola meziročně vzrostl o 56 %. Ještě větších čísel pak dosahují tzv. elektrovozítka, kam patří hoverboardy, jednokolky či elektroboardy. Zájem o ně meziročně vzrostl o 128 %. Populární jsou rovněž elektrokoloběžky, které se v Alza.cz objevily teprve nedávno. Jen za první pololetí tohoto roku si je prohlédlo přes 30 tisíc lidí.

Více o nabídce vozů zde.

O společnosti Alza.cz, a.s.

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2016, ve kterém Alza utržila celkem 17,4 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce. Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny nejen v pracovních dnech, ale i o víkendu. Své objednávky si zákazníci Alzy mohou vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Zákazníkům nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, v rámci programu AlzaVenture pro herní a hi-tech nadšence otevřela Alza TechZone v Holešovicích a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. V Praze a Bratislavě vybudovala jedinečný Apple Shop. Za své úspěchy získala nespočet ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy a celou řadu dalších. Ve třetím ročníku Alza Awards 2016 ocenila nejlepší firmy a produkty roku. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.