Společnost Huawei si vybrala PR.Konektor

[Praha, 25. července 2017] Společnost Huawei, přední poskytovatel řešení pro informační a komunikační technologie, si v tendru pro realizaci public relations aktivit vybrala PR.Konektor. Agentura bude zajišťovat kompletní PR servis.

Cílem společnosti Huawei je posilovat pozici na českém a slovenském trhu a budovat vnímání značky jako inovativního lídra,“ komentuje výsledek výběrového řízení Roman Vaňko, Marketing Director společnosti Huawei pro ČR a SR. „I v marketingové komunikaci chceme klást důraz na nápaditost a inovativnost.  V nadcházejícím období budou public relations hrát v celkové strategii firmy zásadní roli. Věříme, že PR.Konektor bude pro Huawei partnerem, který nám pomůže naplnit naše ambiciózní cíle na obou trzích.

Společnost Huawei je 3. největší světový výrobce mobilních telefonů. Za 1. pololetí letošního roku globální tržní podíl mobilní divize Huawei (CBG) dosáhl 11,4 %. Tržby vzrostly meziročně o 41 % na celkovou hodnotu 77,4 miliardy čínských jüanů (283,5 mld. korun). Za prvních šest měsíců letošního roku prodal Huawei 60,5 milionů chytrých mobilních telefonů a tabletů. To představuje meziroční nárůst
o 25 %.

Huawei vnímáme jako velmi ambiciózní a energickou značku s mimořádným potenciálem. Její integrovaný přístup ke komunikaci je nám blízký,“ říká Radek Vítek, partner agentury PR.Konektor. „S ohledem na význam a rozsah spolupráce jsme vytvořili odborný tým napříč agenturou, který kombinuje jak zkušenosti z klasického PR, tak i digitální komunikace a tvorby obsahu,“ doplňuje Vítek.

Více informací o produktech Huawei naleznete na http://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O společnosti Huawei

Huawei je přední světový poskytovatel řešení pro informační a komunikační technologie (ICT). Cílem společnosti je obohacovat život a zvyšovat efektivitu prostřednictvím lépe propojeného světa, jednat jako zodpovědný subjekt, inovátor pro informační společnost a spolupracující přispěvatel do odvětví. Poháněna inovacemi orientovanými na zákazníky a otevřena partnerstvím, společnost Huawei vytvořila portfolio end-to-end ICT řešení, které poskytuje zákazníkům konkurenční výhodu v oblasti telekomunikací a podnikových sítí, zařízení a cloudových řešení. Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě
v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně a využívá Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu
a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.