Praha, 29. srpna 2017 – Po úspěchu z Velké Británie se společnost Tesco chystá zahájit vylepšenou verzi interaktivní platformy na podporu spolupráce, inovací a udržitelnosti napříč svými středoevropskými dodavateli i dodavateli, které má společnost po celém světě. Dodavatelská síť pomůže Tesco partnerům sdílet příležitosti a výzvy v poskytování kvalitních, cenově dostupných a udržitelných produktů zákazníkům společnosti Tesco. Členové se budou moci spojit s týmy Tesco i dalšími dodavateli a navzájem se od sebe učit a to ve střední Evropě i jinde ve světě.
„Naší vizí je vybudovat silná partnerství mezi Tescem, dodavateli a výrobci, abychom pro naše zákazníky zajistili ty nejlepší, cenově dostupné a udržitelné produkty. Věříme, že komunikace je klíčem dobré spolupráce a výměny znalostí, proto výrazně rozvíjíme naši síť. Abychom byli atraktivní pro naše partnery, podělíme se o užitečné zprávy jak celosvětové, tak středoevropské s jedinečnou příležitostí pro diskusi o zkušenostech a možnostech. Naši platformu jsme také vybavili funkcí nového překladu, který umožňuje našim partnerům používat ho v jednom ze čtyř středoevropských jazyků,“ vysvětluje Jamie Walker, produktový ředitel Tesco pro Potraviny ve střední Evropě.
Silná spolupráce s dodavateli je pro firmu Tesco klíčová. Ve střední Evropě společnost vytvořila specializovaný tým odpovědný za neustálé zlepšování komunikace mezi partnery. Nyní se mohou dodavatelé jednou ročně připojit ke středoevropské konferenci dodavatelů organizované v různých zemích každý rok. Pro kontinuální zajištění informovanosti, obchodní partneři obdrží informační bulletiny dodavatelů a v případě jakýchkoli otázek či potíží mohou využít Linku pomoci pro dodavatele. Jedním z nedávných výsledků společné práce bylo zavedení standardizované platební politiky pro všechny dodavatele a pro menší dodavatele zavedení kratších platebních podmínek.
O společnosti
- Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 19 čerpacích stanic a 7 obchodních center. - V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
- Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku. - V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v anketě MasterCard Obchodník roku.
- Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
- Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
- V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
- V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
- V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.