Lidl-shop.cz spustil pilotní provoz pro zaměstnance. Zásobuje jej distribuční centrum v Plzni, největší logistické centrum pro e-commerce v Lidlu

11. září 2017 spustil Lidl pilotní provoz svého očekávaného e-shopu. První možnost nákupu on-line dostalo 9 500 zaměstnanců. Pro zákazníky Lidl svůj e-shop spustí ještě během podzimu.

Lidl-shop.jpg

Start očekávaného e-shopu Lidlu v České republice se pro 9 500 zaměstnanců stal realitou. Ti všichni dostali přednostně možnost jako první nakoupit oblíbené zboží i mimo kamenné prodejny, a odstartovat tak novou éru Lidlu v České republice. Stejně jako v případě prodejen nové generace má totiž Česká republika výsadní postavení i v případě on-line nákupů. Lidl-shop.cz je teprve čtvrtým            e-shopem  Lidlu a prvním ve střední a východní Evropě.

Všichni  zaměstnanci obdrželi tuto exkluzivní možnost pro sebe a své nejbližší, aby se s prostředím          e-shopu podrobně seznámili a především vyzkoušeli on-line nákupy se vším všudy. Pokud se během pilotního provozu neobjeví neočekávané nedostatky, odstartuje Lidl-shop.cz v dohledné době i pro zákazníky.

Start prvního Lidl e-shopu ve střední a východní Evropě znamená novou etapu v rozvoji Lidlu nejen v České republice. Pevně věřím, že zátěžová zkouška v podobě 9.500 zaměstnanců a jejich nejbližších pořádně otestuje všechny systémy jak na straně e-shopu, tak v našem logistickém centru“, okomentoval start exkluzivního pilotního provozu  pro zaměstnance Pavel  Stratil, generální ředitel Lidl Česká republika.

Pilotní provoz Lidl-shop.cz bude také další zatěžkávací zkouškou pro logistické centrum v Plzni. To zahájilo provoz loni v listopadu a dosud zásobovalo e-shopy v Německu, Belgii a Nizozemsku. Nyní je plně připraveno na zásobování i toho českého. Je přitom ze všech logistických center pro e-commerce Lidlu největší. Na 44.000 m2 skladovací plochy je tu skladováno více než 19.000 druhů artiklů, které naskladňuje a pro zákazníky chystá celkem 1.100 zaměstnanců ve třech pracovních směnách sedm dní v týdnu tak, aby zboží bylo nejpozději do tří dnů připraveno k expedici. Již nyní plzeňské logistické centrum vyskladňuje průměrně 500.000 kusů týdně. Do budoucna počítá s vyskladňováním až 1 milionu kusů zboží týdně.  

O společnosti Lidl

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Z původních 14 prodejen rozšířila svou obchodní síť na současných 234. Strategické rozmístění prodejen a jednoduchost prodeje tvoří základy úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou charakteristické vysokou funkčností, účelovostí a příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě u společnosti Lidl vždy stojí spokojený zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, tj. vlastních produktech. Veškerý sortiment zboží podléhá neustálé, přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží garantují čerstvost všech potravin.

Společnost Lidl pro své zákazníky tradičně připravuje speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

 

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika