Adform získal akreditaci od Media Rating Council

Dánská technologická společnost Adform získala akreditaci od organizace Media Rating Council (MRC), podle něhož splňuje mezinárodní standardy pro měření viditelnosti reklamy na internetu. Certifikát se vztahuje na veškerou displejovou reklamu i videoreklamu zobrazenou na desktopech, mobilních webech i v aplikacích.

„Dodržení striktních pravidel, které MRC vyžaduje pro udělení akreditace, řadí Adform mezi úzkou skupinu technologických společností, které splňují nejvyšší standardy pro měření reklamy na internetu a kvalitu dat,” řekl George W. Ivie, výkonný ředitel a CEO Media Rating Council.

Díky MRC akreditaci celého reklamního systému Adformu “Advertising Edge”, který integruje na jednom místě Ad Server, DSP (demand-side platformu) a DMP (data-management platformu), lze v rámci Data-Driven Marketingu stavět na vysoce kvalitních datech, která jsou pro optimalizační algoritmy v RTB ekosystému téměř životně důležité. Kvalitní a ověřená data zároveň pomáhají k lepší identifikaci případného „non-human traffic” (robotického provozu) a fraudu na internetu. MRC akreditace proto přináší benefity všem klientům využívajícím produkty technologické full-stack platformy Adform.

„Podstoupili jsme dlouhodobý audit MRC, na jehož konci jsme získali prestižní akreditaci. Potvrzení od uznávané instituce v oboru mediálních výzkumů je důležitým krokem v naší globální expanzi, neboť transparentnost měření je pro top reklamní zadavatele nezbytná,” říká CEO společnosti Adform Gustav Mellentin. „Měření viditelností reklamních kampaní na internetu, ochrana značky (brand safety) a účinná identifikace podvodných zobrazení (fraud) je klienty v digitálním prostředí stále více vyžadována. Mám velkou radost, že Adform patří i v této oblasti k předním společnostem ve světovém měřítku, a že můžeme tyto technologie nabídnout okamžitě i lokálnímu trhu,“ dodává Michael Štádler, Commercial Director společnosti Adform pro Českou a Slovenskou republiku.

Zhruba před rokem získal Adform také mezinárodní certifikát ISO/IEC 27001 potvrzující bezpečnost jeho technologické platformy pro správu reklamních kampaní při nakládání s daty. To nabyde na významu zejména poté, co vstoupí v platnost nová evropská směrnice o ochraně osobních údajů GDPR v květnu příštího roku. Bezpečnostní normy jsou určovány a kontrolovány Mezinárodní organizací pro normalizaci (ISO) se sídlem v Ženevě. Zároveň je Adform také jedním ze zakládajících členů The Trustworthy Accountability Group (TAG), která si klade za cíl transparentnost obchodních vztahů a transakcí v digitálním prostředí.

O společnostech

Adform

Společnost Adform je vedoucí technologickou společností v oblasti bannerové reklamy v Evropě, založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky v 18 zemích v Evropě, Severní Americe, MENA i APAC, kde dohromady pracuje 750 zaměstnanců. Provozuje unikátní platformu zahrnující služby v oblasti Ad Servingu display reklamy, rich media reklamy, video, mobile, dynamické reklamy nebo produktového targetingu. Adform prostřednictvím vlastní DSP platformy již od roku 2011 umožňuje nákup bannerové reklamy v reálném čase (RTB). Více na http://www.adform.com

Media Rating Council

Media Rating Council je nezisková oborová asociace založená v roce 1963 v USA, která dohlíží na to, aby mediální výzkumy byly platné, spolehlivé a efektivní. Jejími standardy se řídí mediální společnosti, reklamní zadavatele i agentury. Prověřeným subjektům uděluje akreditace, které dokazují, že dané měření je v souladu se standardy organizace. V současné době disponuje akreditací od MRC kolem 110 výzkumných projektů. Více na http://www.mediaratingcouncil.org/