Dánská technologická společnost Adform získala akreditaci od organizace Media Rating Council (MRC), podle něhož splňuje mezinárodní standardy pro měření viditelnosti reklamy na internetu. Certifikát se vztahuje na veškerou displejovou reklamu i videoreklamu zobrazenou na desktopech, mobilních webech i v aplikacích.
„Dodržení striktních pravidel, které MRC vyžaduje pro udělení akreditace, řadí Adform mezi úzkou skupinu technologických společností, které splňují nejvyšší standardy pro měření reklamy na internetu a kvalitu dat,” řekl George W. Ivie, výkonný ředitel a CEO Media Rating Council.
Díky MRC akreditaci celého reklamního systému Adformu “Advertising Edge”, který integruje na jednom místě Ad Server, DSP (demand-side platformu) a DMP (data-management platformu), lze v rámci Data-Driven Marketingu stavět na vysoce kvalitních datech, která jsou pro optimalizační algoritmy v RTB ekosystému téměř životně důležité. Kvalitní a ověřená data zároveň pomáhají k lepší identifikaci případného „non-human traffic” (robotického provozu) a fraudu na internetu. MRC akreditace proto přináší benefity všem klientům využívajícím produkty technologické full-stack platformy Adform.
„Podstoupili jsme dlouhodobý audit MRC, na jehož konci jsme získali prestižní akreditaci. Potvrzení od uznávané instituce v oboru mediálních výzkumů je důležitým krokem v naší globální expanzi, neboť transparentnost měření je pro top reklamní zadavatele nezbytná,” říká CEO společnosti Adform Gustav Mellentin. „Měření viditelností reklamních kampaní na internetu, ochrana značky (brand safety) a účinná identifikace podvodných zobrazení (fraud) je klienty v digitálním prostředí stále více vyžadována. Mám velkou radost, že Adform patří i v této oblasti k předním společnostem ve světovém měřítku, a že můžeme tyto technologie nabídnout okamžitě i lokálnímu trhu,“ dodává Michael Štádler, Commercial Director společnosti Adform pro Českou a Slovenskou republiku.
Zhruba před rokem získal Adform také mezinárodní certifikát ISO/IEC 27001 potvrzující bezpečnost jeho technologické platformy pro správu reklamních kampaní při nakládání s daty. To nabyde na významu zejména poté, co vstoupí v platnost nová evropská směrnice o ochraně osobních údajů GDPR v květnu příštího roku. Bezpečnostní normy jsou určovány a kontrolovány Mezinárodní organizací pro normalizaci (ISO) se sídlem v Ženevě. Zároveň je Adform také jedním ze zakládajících členů The Trustworthy Accountability Group (TAG), která si klade za cíl transparentnost obchodních vztahů a transakcí v digitálním prostředí.
O společnostech
Adform
Společnost Adform je vedoucí technologickou společností v oblasti bannerové reklamy v Evropě, založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky v 18 zemích v Evropě, Severní Americe, MENA i APAC, kde dohromady pracuje 750 zaměstnanců. Provozuje unikátní platformu zahrnující služby v oblasti Ad Servingu display reklamy, rich media reklamy, video, mobile, dynamické reklamy nebo produktového targetingu. Adform prostřednictvím vlastní DSP platformy již od roku 2011 umožňuje nákup bannerové reklamy v reálném čase (RTB). Více na http://www.adform.com
Media Rating Council
Media Rating Council je nezisková oborová asociace založená v roce 1963 v USA, která dohlíží na to, aby mediální výzkumy byly platné, spolehlivé a efektivní. Jejími standardy se řídí mediální společnosti, reklamní zadavatele i agentury. Prověřeným subjektům uděluje akreditace, které dokazují, že dané měření je v souladu se standardy organizace. V současné době disponuje akreditací od MRC kolem 110 výzkumných projektů. Více na http://www.mediaratingcouncil.org/