Brno, 12. září 2017 – Jedna z největších jihomoravských online agentur se otřásla v základech. Její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený firmu po 13 letech opouští. V online marketingu sice zůstává, nově chce ale podnikat pod vlastním jménem.
Studený byl „otcem“ FEO. Firmu založil v roce 2004 a společně se svým týmem z ní vybudoval jednu z největších online agentur na jižní Moravě. V roce 2016 v celé skupině pracovalo 38 lidí a vykázala roční obrat 26 milionů Kč.
Studený ve FEO končí proto, aby se mohl věnovat sám sobě. „Nemám čas na svého syna, zarůstá mi vinohrad a skoro ani nevím, co to jsou volné víkendy. Už to takhle dál nešlo,“ uvádí ke svému odchodu. Chce pokračovat, ale nyní bude pracovat na sebe. Jeho odchod z agentury tedy neznamená, že by se zcela stáhl ze světa online marketingu.
Jako marketingový ředitel dokázal optimalizovat reklamní kampaně nebo pomáhal s návrhy webů. K online marketingu má velmi blízký vztah. „Po 13 letech ve FEO vím, jak se tvoří funkční web i reklamní kampaně a v čem dodavatelé nejčastěji selhávají. Chci tyto zkušenosti nadále rozvíjet a chci se o ně rovněž podělit. Umím pomáhat s návrhem webu, testováním i marketingem. Také jsem schopen dohlédnout na dodavatele nebo zaštítit celý projekt,“ tvrdí. Své podnikání chce postavit na datech. „Mám srdce analytika, takže nebudu slibovat hory doly, ale ukážu výsledky na číslech. Aby je klienti pochopili a věděli, co přesně přináší. Chci dokázat, že peníze do online marketingu nejsou náklad, ale investice,“ věří Studený.
Studený byl „otcem“ FEO. Firmu založil v roce 2004 a společně se svým týmem z ní vybudoval jednu z největších online agentur na jižní Moravě. V roce 2016 v celé skupině pracovalo 38 lidí a vykázala roční obrat 26 milionů Kč.