Marketing Klido.cz vede Marek Kobulský, připraví službu na redesign

Cestovatelský portál Klido.cz, pokračovatel někdejší dvojky slevového trhu Pepa.cz, získal důležitou posilu ve svém marketingovém týmu. Na pozici marketing managera nastoupil Marek Kobulský. V minulosti působil na postu Analytics & Optimization Architect ve skupině Mall Group a E-commerce Holdingu. Jeho cílem bude dokončit kompletní redesign služby, který přinese produkty v podobě all-inclusive pobytových balíčků, optimalizovat výkonnostní procesy a posílit zákaznickou analytiku. Za Klido.cz zároveň povede nově založený inovační think-tank.

“Klido.cz má na to stát se brzy jedničkou v tuzemském cestování. Díky připravovanému redesignu celé služby nás teď čeká hodně práce, která vyžaduje co největší vylepšení stávajících procesů. Klíčem je najít rovnováhu mezi výkonnostní složkou, která stále více směřuje k automatizaci repetitivních procesů a práci se zákazníkem a trhem jako takovým. Tam je naopak třeba umět správně interpretovat výsledky business inteligence a nenechat se vést jen čísly,” zmiňuje Kobulský.

Kobulský zároveň hodlá posílit roli Klido.cz v komunitě. O know-how se bude dělit především na odborných konferencích. Partnery, kteří se chtějí podílet na inovacích českého turistického prostředí, přivítá v nově spuštěném think-tanku.