Nově vznikající marketingové oddělení sklárny Moser vede Lenka Bogrová. Jako marketingová ředitelka bude zodpovědná za lokální a zahraniční marketing společnosti. Do Moseru přišla z pozice manažerky sponzoringu České spořitelny.
Lenka Bogrová se v oblasti marketingu a komunikace pohybuje již třináct let jak na straně klientské, tak agenturní. Do sklárny Moser přichází z pozice manažerky pro sponzoring a eventy České spořitelny, kde zodpovídala za sponzorské portfolio banky a návazné marketingové aktivity. Předtím působila v rámci marketingového oddělení adidas ČR na pozici Sports Marketing Manager nebo jako Account Manager v reklamní agentuře BPA sport marketing, zabývající se sponzoringem a reklamou v oblasti sportu.
Je absolventkou Masarykovy univerzity v Brně, Ekonomicko-správní fakulty. Hovoří plynně anglicky a francouzsky a ve volném čase se věnuje zejména sportu, cestování, gastronomii a filmům.
„Řídit marketing mezinárodní značky jakou představuje Moser, je pro mě velká čest a obrovská výzva. Moser patří mezi světové unikáty. Každý jeho produkt je originál a nese v sobě otisk rukou mistrů ve svém oboru. Těším se na práci v místě, kde vznikají krásné věci s příběhem,“ říká Lenka Bogrová, která se chce v první fázi zaměřit především na vybudování plnohodnotného marketingového týmu a optimalizaci marketingových aktivit na českém trhu.
O sklárně Moser
Sklárna Moser slaví v letošním roce 160 let od svého založení. Značka luxusního křišťálu nese jméno po Ludwigu Moserovi, který zřídil vlastní ryteckou dílnu a obchod se sklem v centru města Karlovy Vary poblíž Tržní kolonády už v březnu 1857. Ve svých necelých čtyřiadvaceti letech tak položil základy unikátní manufaktury, kde pod rukama mistrů sklářů a rytců vznikají jedinečná křišťálová díla. Luxusní nápojové sety, dekorativní objekty a mistrovské rytiny Moser jsou vyhledávanými artikly mezi zahraničními i domácími milovníky originálních křišťálových děl. Doma, v České republice, je Moser vnímán jako nejluxusnější česká značka.