Direct vstupuje do internetu věcí – svým klientům v prvním čtvrtletí příštího roku nabídne službu Direct domácnost

Praha, 5. října 2017 – Direct, v současné době jedna z nejrychleji rostoucích pojišťoven na trhu, chystá v rámci svého nového konceptu pojišťovny budoucnosti v prvním kvartálu příštího roku prodej v Česku revoluční služby, která zjednoduší lidem život. Bude jí služba Direct domácnost postavená na nejnovějších senzorech s IoT technologií, které sama vyvinula. Pojišťovna bude touto službou nejen pomáhat zákazníkům s následky škod, ale především umožní škodám předcházet. Dle dostupných informací žádná jiná pojišťovna na trhu podobným směrem nejde. Novinka byla oznámena na tradiční makléřské konferenci, která se koná v říjnu každoročně v Brně.

Pavel Řehák, ředitel pojišťovny: „Vyvinuli jsme senzory, které se umístí v domácnosti bez stavebních zásahů. Reagují na vodu a na pohyb a budou propojené s volně dostupnou aplikací na chytrém telefonu. Lze se tedy zabezpečit proti vytopení i vykradení.“ Senzory, postavené na technologii internetu věcí, by měly bez údržby vydržet pět až šest let. Bude možné k nim objednat i různou úroveň služeb – od klasického krytí škod až po SMS varování nebo zásah odborníků.

Jejich předností by měla být také odolnost vůči rušení a detekci, nízké pořizovací náklady, snadné ovládání pomocí aplikace, která upozorní, když se něco stane a v neposlední řadě také elegantní, čistý design.

Direct pojišťovna během dvou let existence zvýšila svůj tržní podíl trojnásobně na 1,2 procenta, předepsané pojistné zdvojnásobila na miliardu korun. Nyní má přes 200 000 klientů, což je meziroční růst o 100 %. Firma chce dále inovovat své pojišťovací produkty.