Agentura Rubikon PR se nově stará o komunikaci společnosti IdeaSense, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím své metody Inovačních farem®. Rubikon PR bude IdeaSense zajišťovat komunikaci s médii, cílem spolupráce je zviditelnění aktivit společnosti na trhu a oslovení české veřejnosti v rámci tématu inovací.
“Rubikon PR jsme si vybrali, protože se v našem oboru velmi dobře orientují a rozumí problematice inovací ve velkých firmách, pro které pracujeme,” říká Kateřina Ailová, spoluzakladatelka IdeaSense.
“IdeaSense pro nás představuje zajímavou výzvu. Jako jedna z mála firem se u nás zabývá oblastí inovací za využití Human Centered Design, jako jediní v ČR pak využívají prediktivních trhů v tvorbě inovací a výzkumu trhu. Tím se IdeaSense odlišuje a je jedinečná nejen pro odborníky, ale také pro širokou veřejnost. Jsme proto velmi rádi, že si vybrali právě nás a těšíme se na novou, přínosnou spolupráci,” dodává Šimon Rákosník, Managing Partner v agentuře Rubikon PR.
IdeaSense dobře zapadne mezi technologické klienty Rubikonu, na které se agentura zaměřuje. O komunikaci se bude starat Eliška Čermáková s týmem v Rubikon PR.
O IdeaSense
Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To-Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense.
Více informací na: www.ideasense.cz.